אא

חברת התיירות "ימבטבע" משיקה מחלקה חדשה של טיולים מאורגנים

ורד שורץ,סמנכ"ל שיווק ב"ימבטבע":" פתחנו את מחלקת הטיולים המאורגנים בה אנו מספקים מענה עבור כל מגוון יעדנו, החל מהיעדים הטרופיים, המשך ביעדים האקזוטיים וכלה ביעדים האירופאים".

Shutterstock Shutterstock
חברת התיירות "ימבטבע" המתמחה בטיולים מיוחדים ליעדים טרופיים ואקזוטיים ברחבי העולם, כדוגמת סרי לנקה, טנזניה וזנזיבר, ובמקביל הרחיבה השנה את סל מוצריה לטיולים מיוחדים ביעדים אירופאים, השיקה הקיץ מחלקה חדשה של טיולים מאורגנים לכלל יעדיה בעקבות דרישת חלק ניכר מקהל לקוחותיה לטיולים מסוג זה.

טיוליה המאורגנים של "ימבטבע", הכוללים בין היתר את סרי לנקה, מרוקו, תאילנד, וייטנאם, ירדן, מצרים, קמבודיה, נורבגיה, קרואטיה, סלובניה, מונטנגרו ועוד יעדים רבים ומגוונים, מאופיינים בזיקה עיקרית לטבע ולפלאיו, ובמסלולי טיול חווייתיים וייחודיים, כאשר לכל אורך הדרך נהנים המטיילים מהשירות היעיל והמקצועי המאפיין את "ימבטבע" ומהדרכה מקצועית של מדריך דובר עברית לצד מדריך מקומי דובר אנגלית.

לדברי ורד שורץ, סמנכ"ל שיווק ב"ימבטבע":"מזה כשנה אנו נתקלים בדרישות הולכות וגוברות מצד הציבור הרחב להגיע ליעדים הייחודיים שלנו באמצעות טיול מאורגן, אשר יסדר עבורם את כל הפרטים הלוגיסטיים לכל אורך הדרך. כתוצאה מכך פתחנו את מחלקת הטיולים המאורגנים בה אנו מספקים מענה לדרישה זו עבור כל מגוון יעדנו, החל מהיעדים הטרופיים, המשך ביעדים האקזוטיים וכלה ביעדים האירופאים. הטיולים מתאימים לכל הגילאים ומאפשרים למשתתפיהם חוויה חד פעמית והנאה רצופה מעולמות אחרים טרם ביקרו בהם קודם לכן. כאשר אחד הדברים עליהם אנו שמים דגש במחלקה זו הוא שמירה על הקו המקצועי והיעיל המאפיין את התנהלות החברה בכל אחד מיעדיה. "

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: