אא

הרץ: מבצעי קיץ ביעדי אירופה

אריאל טובל, מנהל המגזר הפרטי ב-Hertz , מציע להזמין רכב מוקדם ככל האפשר, כיוון שחברות ההשכרה בחלק ממדינות אירופה צמצמו את מלאי הרכבים

Shutterstock Shutterstock
לקראת יציאתם של מאות אלפי ישראלים לחופשה באירופה מזהיר אריאל טובל, מנהל המגזר הפרטי ב-Hertz , מפני מחסור ברכבים בשל צמצום ציי הרכב באירופה. טובל מדגיש כי עיקר הקושי הוא ברכבים גדולים באיטליה, צרפת, הולנד, ולאחרונה אף התקבלה הודעה שגם בספרד צפוי מחסור עקב אי היכולת לעמוד בביקוש הגובר. לעומת זאת בגרמניה לא צפוי מחסור ברכבים.

הערכה זו נשענת על העובדה כי הקריסות הכלכליות בספרד, יוון והמצב הכלכלי הקשה באיטליה לא פסחו על החברות להשכרת רכב באירופה, אשר צמצמו במהלך השנה את מלאי המכוניות שלהן. צמצום מלאי הרכבים שניתנים להשכרה והעובדה שקיימת חפיפה בין החופשות של הישראלים והאירופאים בקיץ מאלצים את התייר הישראלי להתארגן מבעוד מועד.

סוג הרכב להשכרה הנפוץ במדינות אירופה הוא הרכב הידני ל-4 עד 5 נפשות. בין הדגמים הפופולאריים ביותר נמצאים הפורד פוקוס, פולקסוואגן גולף ופז'ו 307. להערכתו ממוצע ימי השכרה של הישראלים עומד על 7-8 ימי השכרה ומרבית העסקאות יהיו לרכבים משפחתיים שכן מדובר בעונת תיירות המאופיינת ביציאתן של משפחות לחופשה.

יחד עם זאת, ובהתאמה לנתוני הלמ"ס שהצביעו על התאוששות בתיירות הנכנסת לישראל ב- HERTZ מדווחים כי מספר הבקשות להזמנת רכבים בהשוואה לקיץ 2009 עלה בכ- 20%.

מבצעי הקיץ של חברת Hertz לקיץ 2010:
הולנד : פולסוואגן גולף ב: 275 אירו ל- 7 ימים, כולל ביטוחים, מיסים ונהג נוסף.
איטליה : פורד פוקוס ב: 265 אירו ל- 7 ימים, כולל ביטוחים, מיסים ונהג נוסף.
גרמניה : פורד פוקוס ב: 255 אירו ל- 7 ימים, כולל ביטוחים, מיסים ונהג נוסף.
צרפת : אופל אסטרה ב: 253 אירו ל- 7 ימים, כולל ביטוחים ומיסים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: השכרת רכב

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: