הסוכנים נגד מקומות ישיבה מעודפים מראש ובתשלום של אל על
ההתאחדות קוראת לסוכנים לשקול האם להציע שירות זה לנוסעים, כי אל על לא מתגמלת על השירות. מאל על נמסר: "זה שירות ללקוח, ואנחנו לא חושבים שצריך להעמיס תשלום נוסף אם רוצים לשפר את השירות".
Shutterstock
חזית חדשה בין סוכני הנסיעות להתאחדות סוכני הנסיעות. העקבות הבקשה של אל על מהסוכנים לידע את הקהל הנסועים על האפשרות להזמין מקום ישיבה מועדף מראש ובתשלום. בעקבות הודעת החברה כי הסוכנים לא יקבלו תגמול עבור שירות זה, אומר, מנכ"ל ההתאחדות במכתב לסוכנים: "העיקרון לפיו יקבל הסוכן תגמול סביר והוגן עבור עבודתו תקף גם למקרה זה, במיוחד לאור העובדה כי חברת אל על הינה החברה היחידה המציעה ללקוחות הושבה בתשלום.
בהעדר כל תמורה, אנו סבורים כי על סוכני הנסיעות לשקול האם להציע שירות זה לנוסעים, לאכל שכן לפרסמו חינם עבור החברה.שיקוליה המסחריים של חברת אל על הינם עניינה בלבד, אולם דרישתה לתשלום בכרטיסי אשראי מסוכני הנסיעות וללא תגמול, תוך גרימת נזק כלכלי לסוכן, הינם לדעתנו עוד שלב בהתדרדרות יחסה של החברה כלפי סוכני הנסיעות".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}