אא

איירתור מציגה: כל האטרקציות והסיורים בלחיצת כפתור

החברה השיקה אפליקציה חדשה לשימוש סוכני הנסיעות, באמצעותה יכול כל סוכן להזמין עבור לקוחותיו את כל האטרקציות, הסיורים, ההצגות והאירועים במאות ערים בעולם והכל בלחיצת כפתור.

Shutterstock Shutterstock

חברת איירתור ממשיכה להתפתח לכיוונים נוספים כדי להגדיל את הכנסותיה ולתת לסוכני הנסיעות כלים שימושים וייחודיים נוספים לעבודתם.

החברה השיקה לאחרונה אפליקציה חדשה, בשם "SIGHTSEEING & ATTRACTIONS". בלחיצת כפתור אחת סוכני הנסיעות מוצאים את כל האטרקציות, סיורים, הצגות, ואירועים, במאות ערים בעולם וכל זאת בלמעלה ממאה מדינות. אייל עירון, סמנכ"ל איירתור, מציין: "אפשר להזמין כל דבר בלי שום התנייה. בהרבה חברות בעולם מתנים את ההזמנה של המוצרים בתנאי שקונים את בתי המלון או הטיסות. אנו פתחנו את זה כדי לתת לסוכנים לחיות בעולם הזה ".

לפי הנתונים שמציג עירון, כיום 98% מכל האטרקציות, סיורי עיר, הצגות וכו', לא נמכרים ע"י סוכני הנסיעות בארץ, אלא דרך הקונסיירז'ים בבתי המלון או במקומות האטרקציה באופן ישיר, "אנחנו מנסים להכניס להם מוצר נוסף שיהיה תוספת לרמת הפעילות שלהם". עירון מוסיף: "אני חושב שייקח זמן עד שהסוכנים יבינו את הערך המוסף שהדבר יוסיף להם, למרות שכמה סוכנים כבר הפתיעו אותנו ולחצו על כפתור ההזמנה".

עירון מציג את המערכת ואומר: "ההיגיון של המערכת עובד בצורה כזו שאנו נותנים בכל המדינות שיש באתר את כל מה שיש בערים. כמו למשל ניו יורק, העלייה לאמפייר סטייט, דרך סיור אוטובוס הפתוח, דרך סיור בעקבות הסדרה "סקס והעיר הגדולה", שיט מסביב לניו יורק, שיט לפסל החירות, טיסה בשמי בניו יורק, ועד לרמה של הצגה בברודווי און ליין".

איירתור מחוברת לחלק מהמערכות און ליין, חלק מהם אלו מוצרים שנקנים ישירות והמוצרים מוזנים ע"י איירתור במערכות, כך שחלק מההצגות מגיעות ישירות מהתיאטראות בברודווי. איירתור משלמת לסוכנים עמלה של 7%-10%, תלוי במוצר. עירון: "אנו נותנים תיאור שלם של המוצר כאשר הסוכן יכול לשלוח את זה ללקוח בדואר אלקטרוני. מהרמה של היכן  אוספים את הכרטיסים עד רמה שהוא יכול להראות ללקוח איפה זה נמצא בדיוק. לדוגמא: אם הזמין  סיור עיר, ניתן להראות לו את כל המסלול של האוטובוס במדוייק ובאיזה נקודות הוא הולך לעבור".

ההזמנה מתבצעת בלחיצת כפתור, כאשר הסוכן בוחר את השפה שהוא רוצה, להכניס את השם וההזמנה מתבצעת באופן מיידי. המערכת ידידותית מאד, קלה להפעלה, ממש לא מסובכת או 'מפחידה' ואכן לאחר שעירון מדגים בפניי את פשטות ההזמנה במהירות, לא נותר לי אלא להמליץ לסוכנים לנסות בעצמם, להכנס לאתר ולהזמין.



הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: