אא

"כנפי משק" נותנת החסות הראשית במטמון המאה של התנועה הקיבוצית

חברת כנפי משק היא נותנת חסות התיירות הראשית המשחק "מטמון המאה" שמקיימת התנועה הקיבוצית במלאת 100 שנים להתישבות הקיבוצית.

Shutterstock Shutterstock
חברת כנפי משק היא נותנת חסות התיירות הראשית המשחק "מטמון המאה" שמקיימת התנועה הקיבוצית במלאת 100 שנים להתישבות הקיבוצית.

את כתבי החידה במשחק המטמון חיבר דן חמיצר האמן והחידונאי הידוע. במסגרת המשחק, יוכל עם ישראל להכיר את פריסת הקיבוצים ברחבי הארץ, ולפתור כתבי חידה הקשורים לתולדות הקיבוצים.
במסגרת המשחק המטרה היא להגיע ל- 2 מילים שהם הפתרון בקיבוץ המטרה. בדרך לשם יוכלו המחפשים למצוא רמזים שונים ב- 21 אזורי חיפוש ברחבי הארץ, מסביב לקיבוצים שונים.

אחת ממטרות מבצע המטמון היא להביא את המוני בית ישראל להיכרות קרובה יותר עם הקיבוצים.
המשתתפים יכירו טוב יותר את אתרי הקיבוצים, את סיפורי ראשית ההתיישבות, ואת התרומה הרחבה והבלתי מעורערת של הקיבוצים לקיומה של מדינת ישראל.
במקביל לחיפוש בשטח - יתרון גדול למשתתפים במשחק הוא היכולת לנהל חלקים נרחבים ממנו מהכורסא באמצעות אתר האינטרנט שהוקם לצורך כך: www.matmon100.co.il .

למפענחי כתבי החידה ממתינים פרסים שבועיים, ופרסי ביניים כאשר הפרס הגדול הינו מכונית קאיה וחופשה זוגית מסביב לעולם. סה"כ שווי הפרסים עומד על 260,000 ₪ שיחולקו בשבועות הקרובים עד פיצוח המטמון.

מחברת כנפי משק נמסר כי "אנו גאים להיות שותפים ליום חגה של התנועה הקיבוצית ולהשתתף במשחק שיש בו הרבה מן הערכים, החינוך והערך המוסף המאפיינים את הקיבוצים בארץ ישראל".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: