אא

דוד קמיניץ מנכ"ל IDB תיירות

קרן סקיי תשקיע באי.די.בי תיירות 15 מיליון דולר, כפי שפורסם לראשונה בפספורטניוז צבי יוכמן,יהיה יו"ר משותף עם חיים גבריאלי

Shutterstock Shutterstock

IDB תיירות וקרן סקיי, בניהולם של צבי יוכמן וניר דגן, סיכמו היום כי הקרן תשקיע כ-15 מיליון דולר ב-IDB תיירות באמצעות אג"ח להמרה.

שיתוף הפעולה בין קרן סקיי לבין IDB תיירות הינו פועל יוצא של הידע והנסיון של הקרן ומנהליה בהובלת מיזוגים ורכישות בתחומים מגוונים ובסיוע בתהליכי רה-ארגון בחברות מובילות בישראל. המהלך יאפשר להאיץ את פיתוח עסקיה של IDB תיירות בדגש על מיצוי הסינרגיות והיתרונות היחסיים של החברה.

צבי יוכמן מתמנה מהיום ליו"ר פעיל של IDB תיירות לצידו של חיים גבריאלי. בנוסף מתמנה אמיר ארבן, שותף בקרן סקיי, כחבר דירקטוריון IDB תיירות.

כחלק ממהלך ההשקעה של קרן סקיי בחברה, מתמנה דוד קמיניץ למנכ"ל IDB תיירות. דוד קמיניץ, שכיהן בשנים האחרונות כמנכ"ל דלק ישראל, ולפני כן של חברת הכבלים הוט ושל ברק-013, הינו מנהל בעל ניסיון ומיומנות רבה בהובלת מערכות עסקיות מגוונות ומורכבות.

חיים גבריאלי, מנכ"ל IDB אחזקות ויו"ר IDB תיירות בירך על שיתוף הפעולה עם קרן סקיי ואמר: "אני משוכנע כי ההצטרפות של קרן סקיי ושל דוד קמיניץ
ל- IDB תיירות תתרום לחיזוק ולהמרצת העשייה בחברה ולמיצובה כחברת התיירות המובילה במשק הישראלי".

צבי יוכמן, שותף מנהל בקרן סקיי, אמר: "ההשקעה של הקרן ב-IDB תיירות משקפת את הפוטנציאל שאנו רואים בקבוצה. אני שמח שדוד קמיניץ חבר לסקיי בהשקעה זו בהמשך לעשייה המשותפת רבת השנים וההערכה ההדדית בינינו. אנו מאמינים כי שילוב היכולות של כל הצדדים יהווה מכפיל כוח חשוב לפיתוח עסקיה של IDB תיירות ולקידום התהליכים האסטרטגיים בה". 



קרן סקיי הוקמה בספטמבר 2005 על ידי צבי יוכמן וניר דגן כקרן Private Equity להשקעה בחברות ישראליות בוגרות. בין חברות הפורטפוליו של הקרן, נטלי סקיולייף וקרגל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: