אא

מיקי פדרמן ועמי הירשטיין חשפו את מלון " דן ירושלים" החדש

השניים חשפו בפני ראש עיריית ירושלים ניר ברקת את שמו של המלון החדש שיהיה הגדול ביותר בירושלים והרביעי של רשת מלונות דן.

Shutterstock Shutterstock
מלון "דן ירושלים" שוכן בגבעה הצרפתית ויצטרף ל-3 המלונות הוותיקים של רשת דן בבירה: בראש הפירמידה ניצב מלון המלך דוד, מלון הדגל של רשת דן המארח בכל ימות השנה את שועי עולם; מלון דן פנורמה בעיר אשר נרכש בסוף שנות ה-90 ומלון דן בוטיק אשר נרכש ונפתח מחדש בשנת 2008

כזכור, בחודש מאי 2010 דווחה חברת מלונות דן על רכישת המלון החדש בסכום של כ-47 מליון דולר.

עמי הירשטיין צין כי בכוונת רשת דן להשקיע סכום נוסף של כ-20 מליון ₪ בשיפוץ המלון ושדרוגו עד להבאתו במהלך 2011 לרמה של מלון מדרגה ראשונה בהתאם לסטנדרטים הגבוהים המקובלים ברשת דן.

המלון כולל 505 חדרים וסוויטות וכן אולמות גדולים לאירוח כנסים ואירועים, בריכות – פנימית וחיצונית, מגרשי טניס, ספא מהגדולים בארץ ושטחים מסחריים.

במהלך היום קיבלו לראשונה נציגי מלונות דן את המפתחות למלון החדש והחליפו את תגיהם של 300 העובדים במלון לתג עובד של רשת מלונות דן.

עמי הירשטיין, מנכ"ל רשת מלונות דן: "אנו מברכים את עובדי "דן ירושלים" לרגל הצטרפותם למשפחת מלונות דן. מיום היווסדה מאמינה רשת מלונות דן בקידום התיירות לישראל באמצעות פריסה ארצית של מלונותיה עם דגש על ירושלים, העיר המתויירת ביותר בישראל. פעילותנו הענפה בירושלים מאפשרת לנו לזהות את הצורך הקיים בהגדלת היצע בתי המלון הן עבור משפחות ישראלים והן עבור תיירים אוהבי ישראל מכל העולם המגיעים בכל ימות השנה."

רפי בארי, סמנכ"ל שיווק ומכירות רשת מלונות דן: "רשת מלונות דן מציעה כיום למעלה מ-1,100 חדרי מלון בירושלים, באזורים שונים וברמות ארוח שונות ומגוונות. ההיצע הרחב מאפשר לכל אורח להתאים לעצמו את סוג השהייה המועדף עליו בעיר, זאת בהתאם לכיסו ולטעמו האישי."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: