גידול של 11% במספר התיירים בחודש יולי
התיירים העניקו לציבור הישראלי ציון גבוה של 4.3 בסולם של 5 בסקר תיירות נכנסת 2009 של משרד התיירות. ההוצאה הממוצעת לביקור תייר - 1,112 דולר.
Shutterstock
בחודש יולי ביקרו בישראל 281,000 תיירים – שיא במספר התיירים לחודש זה וגידול של 11% לעומת יולי אשתקד ו-7% לעומת יולי 2008 – שנת השיא בתיירות עד כה. מתחילת השנה ועד לחודש יולי, ביקרו בישראל 1.9 מיליון מבקרים – גידול של 34% לעומת התקופה המקבילה אשתקד ו- 10% יותר מהתקופה המקבילה בשנת 2008, מתוכם 1.6 מיליון היו תיירים – גידול של 25% לעומת 2009 ו-6% לעומת 2008.
סקר תיירות נכנסת 2009 של משרד התיירות, המתפרסם היום, מראה כי שביעות הרצון של התיירים מהביקור בישראל עלתה במדדים רבים. הסקר, שנערך על ידי חברת גיאוקרטוגרפיה, התבצע במהלך שנת 2009 בקרב 25,500 תיירים, מתוך 2.7 מיליון תיירים שביקרו בישראל בשנה זו.
התיירים העניקו את הציונים הגבוהים ביותר לאתרים הארכיאולוגיים - 4.6 מדריכים וטיולים מאורגנים- 4.5 , מסעדות- 4.1 החופים והים 4.3 והניקיון בשטחים הציבוריים 3.9 .
ציון גבוה במיוחד, העניקו התיירים ליחס שהם מקבלים מהציבור הישראלי - 4.3, לעומת 3.9 בשנת 2008 ובנוסף, על אף האירועים הביטחוניים, עלתה גם תחושת הביטחון האישי מ-4 ל-4.1. גם תחושת התמורה לכסף עלתה מ-3.3 בשנת 2008 ל-3.9 בשנת 2009.
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "הגידול בתיירות הנכנסת, הנמשך מזה חודשים רבים, לצד שביעות רצון התיירים ההולכת וגדלה מהשירות הניתן להם בישראל – אינם מובנים מאליהם והם תוצאה של השקעה גדולה בשיווק והסברה, פיתוח תשתיות, עידוד יזמים ושידרוג מערך ההכשרה והשירות. הציבור בישראל הבין מזמן את חשיבותה ותרומתה של תעשיית התיירות למשק הישראלי בהכנסות וביצירת משרות חדשות, ושל התיירות בכלל לתדמית ישראל בעולם – עכשיו הגיע תורו של משרד האוצר לתרגם תרומה זו להגדלת תקציב משרד התיירות בכדי להמשיך תנופה זו".
מנתוני הסקר: 34% מהתיירים היו יהודים, 58% נוצרים; השהות הממוצעת לתייר עמדה על 10 לילות; ההוצאה הממוצעת לביקור עמדה על 1,112$ ועבור 52% מהתיירים היה הביקור בישראל ביקור חוזר. 74% מהתיירים ביקרו בירושלים, 55% בתל אביב, 45% בים המלח, 36% בטבריה, 29% בנצרת ו-17% באילת.
סקר תיירות נכנסת 2009 של משרד התיירות, המתפרסם היום, מראה כי שביעות הרצון של התיירים מהביקור בישראל עלתה במדדים רבים. הסקר, שנערך על ידי חברת גיאוקרטוגרפיה, התבצע במהלך שנת 2009 בקרב 25,500 תיירים, מתוך 2.7 מיליון תיירים שביקרו בישראל בשנה זו.
התיירים העניקו את הציונים הגבוהים ביותר לאתרים הארכיאולוגיים - 4.6 מדריכים וטיולים מאורגנים- 4.5 , מסעדות- 4.1 החופים והים 4.3 והניקיון בשטחים הציבוריים 3.9 .
ציון גבוה במיוחד, העניקו התיירים ליחס שהם מקבלים מהציבור הישראלי - 4.3, לעומת 3.9 בשנת 2008 ובנוסף, על אף האירועים הביטחוניים, עלתה גם תחושת הביטחון האישי מ-4 ל-4.1. גם תחושת התמורה לכסף עלתה מ-3.3 בשנת 2008 ל-3.9 בשנת 2009.
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "הגידול בתיירות הנכנסת, הנמשך מזה חודשים רבים, לצד שביעות רצון התיירים ההולכת וגדלה מהשירות הניתן להם בישראל – אינם מובנים מאליהם והם תוצאה של השקעה גדולה בשיווק והסברה, פיתוח תשתיות, עידוד יזמים ושידרוג מערך ההכשרה והשירות. הציבור בישראל הבין מזמן את חשיבותה ותרומתה של תעשיית התיירות למשק הישראלי בהכנסות וביצירת משרות חדשות, ושל התיירות בכלל לתדמית ישראל בעולם – עכשיו הגיע תורו של משרד האוצר לתרגם תרומה זו להגדלת תקציב משרד התיירות בכדי להמשיך תנופה זו".
מנתוני הסקר: 34% מהתיירים היו יהודים, 58% נוצרים; השהות הממוצעת לתייר עמדה על 10 לילות; ההוצאה הממוצעת לביקור עמדה על 1,112$ ועבור 52% מהתיירים היה הביקור בישראל ביקור חוזר. 74% מהתיירים ביקרו בירושלים, 55% בתל אביב, 45% בים המלח, 36% בטבריה, 29% בנצרת ו-17% באילת.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}