אא

יוסי פתאל: "שיווק תיירות הפנים סובל מנחיתות טכנולוגית"

מסקר שערכה התאחדות סוכני הנסיעות עולה כי 63% מבין הגולשים באינטרנט מחפשים מידע כלשהו הקשור לחופשה בישראל, אך מנכ"ל ההתאחדות טוען כי המידע הקשור בחופשה בישראל הוא מוטה.

Shutterstock Shutterstock
מסקר שערכה התאחדות סוכני נסיעות ותיירות בישראל בנושא תיירות פנים עולה, כי 63% מבין הגולשים באינטרנט, מחפשים מידע כלשהו הקשור לחופשה בישראל.

39% מבין הגולשים באינטרנט ומחפשים מידע שקשור בחופשה בארץ, ציינו שרכשו מוצר תיירות כלשהו שקשור לחופשה בישראל.

אלה מהגולשים הרוכשים מוצר כלשהו הקשור לחופשה בישראל מהווים כ 200,000 איש ואישה.

עוד עלה מהבדיקה שערכה ההתאחדות בנושא תיירות פנים, שכ- 20% מכלל הציבור שיוצאים לחופשה בישראל מזמינים את חופשתם בצורה מרוכזת באמצעות מקום העבודה ומועדוני חברים.

מההתאחדות נמסר, כי במצב הדברים היום שיווק תיירות הפנים סובל מנחיתות טכנולוגית ביחס לשיווק תיירות חו"ל, כפי שמסביר מנכ"ל ההתאחדות יוסי פתאל: "בעוד שלציבור הרחב קל להזמין חופשה בכל מקום בעולם, המידע שקשור בחופשה בישראל הוא מידע מוטה שניתן על ידי אתרים בעלי אינטרס כלכלי כזה או אחר, ואינו בהכרח אובייקטיבי"

"מצב דברים זה פוגם בזמינות המידע", אומר פתאל ומוסיף, כי "לקוח שרוצה לקבל תמונת מצב עדכנית במקום מסויים בזמן מסויים יתקשה לעשות זאת באמצעות האתרים הרלוונטים למוצר תיירותי זה, והוא יצטרך לנדוד בהרבה מהם בכדי לקבל מידע מדוייק".

פתאל הדגיש, כי ההתאחדות רואה את קידום שיווק תיירות הפנים בקרב כל סוכני הנסיעות כמטרה מרכזית, וכי היא פועלת במרץ רב ליישומה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: