אא

שנת תש"ע: השנה העברית הטובה ביותר לתיירות– כ-3.1 מיליון תיירים ביקרו בישראל

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב :"משרד התיירות יגביר בשנה הקרובה את פעילות השיווק, במטרה לקדם את יעד המשרד והגעתם של עוד מיליון תיירים עד לשנת 2012 ו-5 מיליון תיירים בשנת 2015".

Shutterstock Shutterstock
שנת תש"ע – השנה העברית הטובה ביותר בתיירות לישראל: כ-3.1 מיליון תיירים ביקרו בישראל במהלך השנה העברית, אשר תסתיים בעוד כשלושה שבועות. מדובר בגידול של 18% לעומת שנת תשס"ט ו-10% לעומת תשס"ח .

משרד התיירות נערך במהלך החודשים האחרונים לקבל פניהם של למעלה מ-260,000 תיירים, הצפויים לבקר בישראל במהלך חודש תשרי, לצד עשרות אלפי המטיילים הישראלים הצפויים לפקוד את אתרי התיירות, הבילוי והפנאי.

במהלך החודשים האחרונים קיים שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, סיורים ברחבי הארץ ובחן, בין היתר, את מוכנות המלונות, תחזוקת אתרי ומוקדי התיירות ורמת הניקיון בהם. בימים הקרובים יבקר השר במלונות נוספים בערים אילת, ירושלים ותל אביב, בהן צפויה תנועת תיירים גבוהה במיוחד, על מנת לבחון את היערכותם לקראת ראש השנה. ביום ג', ה-24.8.10 יקיים השר סיור הערכות בעיר אילת ובהמשך השבוע בירושלים ובתל אביב.

במסגרת הערכות משרד התיירות לקבלת פני התיירות, יקיימו צוותי הביקורת של המשרד בשבועות הקרובים ביקורות באזורי התיירות בהם צפויה תכונה ערה במהלך ימי החגים, באתרי התיירות, במלונות ובשטחים העירוניים, ויבחנו בין היתר, את מוכנות המלונות, תחזוקת אתרי ומוקדי התיירות ורמת הניקיון בהם, זאת על מנת להבטיח חופשה נעימה למטיילים הישראלים ולתיירים.

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, ציין כי המאמץ השיווקי הממוקד שמבצע המשרד בשנה האחרונה הצליח להגדיל באופן משמעותי את התיירות הנכנסת ולשפר את תדמיתה של ישראל כיעד תיירות אטרקטיבי: "משרד התיירות יגביר בשנה הקרובה את פעילות השיווק, במטרה לקדם את יעד המשרד והגעתם של עוד מיליון תיירים עד לשנת 2012 ו-5 מיליון תיירים בשנת 2015".

לשכות המידע של משרד התיירות בירושלים, אילת ונצרת יפעלו במהלך ימי החג וחול המועד סוכות במתכונת רגילה. הלשכה בנתב"ג תפעל בכל ימי החג, 24 שעות ביממה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: