אא

טענות קשות בכנס הסוכנים נגד אל על

קובי קרני יו"ר התאחדות הסוכנים קורא לאל על: "אני מוכן לבוא לפגישה מסודרת, אבל לא לישיבה של פקה, פקה".

Shutterstock Shutterstock

מעל ל-200 מראשי תעשיית התיירות התכנסו במלון שרתון מוריה בת"א, שעל סדר היום עמלת אפס אחוז ועוד 10 סיבות טובות לנסיעה רק עם סוכן נסיעות מקצועי. קובי קורא למנכ"ל אל על, חיים רומנו: "בואו נדבר, אני מוכן לבוא לפגישה מסודרת, לא לישיבה של פקה, פקה, יש הבדל בין ההצהרות לבין המעשים של אל על".


עוד מוסיף קרני: "רומנו טוען שאנחנו סוכני הנסיעות וראשי ההתאחדות מתלהמים, האם מישהו פעם שמע שהתלהמנו וירדנו לרמה אישית?. רומנו מכיר ורוצה שסוכני הנסיעות ימכרו רק אל על ולא חברות תעופה אחרות, זה מה שמעניין אותו, הוא מכיר רק סוכן של פרטנר, שמוכר רק את המכשירים של פרטנר"
רוב השנים אל על הלכה איתנו יד ביד ואני לא יודע להסביר מדוע חיים רומנו, יורד להתקפות אישיות בי, וכל כוונתו לקחת את הלקוחות דרך אתר האינטרנט של אל על ".


אל על "הכריזה" הסוכנים בגדו באל על, מאחר והם מוכרים חברות טיסה אחרות".
עוד אומר קרני: "חיים רומנו מנכ"ל אל על, לא הוא האיש שבחר בי, ראשי הענף עושים רעש פוליטי" אומר רומנו בכותרות העיתונים שהתפרסמו השבוע. "תאמין לי חיים" ממשיך ואומר קובי: " כמו שאתה מדבר על הקיום הפוליטי שלי אני יכול לדבר על המשכורת שאתה מקבל, ואני לא עושה את זה", קרני הוסיף בציניות: "אין עם מי לדבר באל על, שם יוצאים לחופשות בשלשות , לכן קשה להשיג אותם".


מנכ"ל ההתאחדות, יוסי פתאל, המשיך ואמר: "אנו בתחילתה של שנה מאוד מורכבת וחוקי המשחק בה משתנים, ברור לכולנו שהמשפט: אם אין אני לי מי לי, לא יכול יותר לעבוד יותר, אין זבנג וגמרנו, הדברים על פני השטח מורכבים ואנו חייבים לצאת מאוחדים מאסיפה זו. אני רוצה להודות לסוכנים על התלכדותם ועל כך שהם מעבירים כספים לחברת "שעל" והחלטה שקיבלנו להתחיל ולמתג את הסיסמא בכל משרדי הנסיעות "רק עם סוכן נסיעות כל האפשרויות פתוחות ".


ברגעים אלה סוכני הנסיעות החלו להעלות שאלות לאנשי הענף ואחת ההצעות היתה להילחם באל על ששמה לה לדגל לחסל אותנו סוכני הנסיעות. ובקריאה נרגשת ביקשו להתאחד, לפני שיהיה מאוחר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: