אא

לראשונה בתולדות הפלגות הנופש מישראל – המג'יק 1 בדרך למצרים

איציק לוגסי, מנכ"ל חברת "יש תיירות", המפעילה את המג'יק 1: "אנו רואים בהפלגת הבכורה של האוניה למצרים "יריית פתיחה" לקראת עונת 2011".

Shutterstock Shutterstock

אוניית התענוגות המג'יק 1 תצא בחודש ספטמבר למסע בן ארבעה לילות למצרים השכנה.


זאת הפעם הראשונה בתולדות הפלגות הנופש מישראל של הפלגה למצרים ובחברת "יש תיירות", המפעילה העונה את המג'יק 1, רואים במצרים את היעד הבא להפלגות כתחליף להפלגות לטורקיה.


מנכ"ל החברה, איציק לוגסי: "הציבור בישראל מחפש תחליפים מעניינים, זולים וקרובים ליעדים בטורקיה ואני רואים בהפלגת הבכורה של המג'יק 1 למצרים 'יריית פתיחה' לקראת עונת 2011. ההפלגה הקרובה, באמצע ספטמבר, תעגון באלכסנדריה ובפורט-סעיד ותשלב סיורים מודרכים אל מסתרי הפירמידות, הנמנות על שבעת פלאי העולם, ושאר עתיקות הפרעונים, לצד סיורים בשווקים צבעוניים עמוסי כל טוב וזולים במיוחד האהובים על התייר הישראלי ואף ביקורים במועדוני הלילה המפורסמים של מצרים המארחים את מיטב רקדניות הבטן". עוד מוסר לוגסי שההפלגה קיבלה את כל האישורים הנדרשים מצד שתי המדינות וכי הביקוש להפלגה הייחודית החל מרגע עליית המידע לאתר החברה  www.magicone.co.il  "למעלה משלושים אחוז מאורחי המג'יק 1 הם אורחים המפליגים איתנו שוב ושוב וההתלהבות מהפלגה למצרים והיעד החדש היא אדירה".

המג'יק 1, אוניית התענוגות של ישראל, משייטת הקיץ ליעדים נבחרים בקפריסין וביוון ומציעה לנופשים הפלגות בנות שלושה או ארבעה לילות המשלבות נופש פעיל בניצוחו של צוות הבידור של המג'יק 1 ואומנים אורחים ממיטב כוכבי ישראל בהפלגת שייט של נופש וחופש מרגע העלייה על הסיפון. האירוח במג'יק כולל שלוש ארוחות פאר ביום, בריכה, קזינו, ספא, חנויות דיוטי פרי, הפעלות לילדים ולבני נוער, פעילויות ספורט ואירובי וכמובן - מסיבות סוערות בערבים ומיועד לזוגות ומשפחות המחפשים איכות במחירים נוחים השווים לכל כיס.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: