אא

חבר בדף הפייסבוק של באדג'ט זכה ברכב להשכרה ל-3 חודשים

בקמפיין וירטואלי, שניהלה החברה ברשת החברתית, "החברים" התבקשו לכתוב מדוע מגיע להם לדעתם לקבל רכב מהשכרה חינם ל- 3 חודשים. המשפט שזכה לקבל את מירב התגובות וה"לייקים" היה של יוני מולכו מגבעתיים.

Shutterstock Shutterstock
חברת באדג'ט, המתמחה במכירת רכב, השכרות וליסינג תפעולי של רכבים, פתחה דף פרופיל בפייסבוק ובאמצעותו ניהלה קמפיין וירטואלי ליצירת תחרות בין הגולשים. "החברים" בדף הפייסבוק התבקשו לכתוב מדוע מגיע להם לדעתם לקבל רכב מהשכרה חינם ל- 3 חודשים, ומי שקבל הכי הרבה לייקים יזכה בפרס.
יוני מולכו מגבעתיים זכה בתחרות בזכות המשפט שהוא "מוכן ללכת ברגל מקניון עזריאלי ועד לכותל המערבי בירושלים יחף אם יזכה". המשפט זכה לקבל את מירב התגובות והכי הרבה לייקים.
בעת הזכייה ציין יוני מולכו: "אני רוצה לומר תודה, ובכוונתי לחרוש את הארץ, לטייל ולרדת לנפוש באילת עם חברים".
אתר הפייסבוק ודף הבית של באדג'ט ימשיכו להציע לחברים בו מחירים בלעדיים, מבצעים והנחות לצד מידע שוטף על פעילות החברה. דניאלה קדוש, סמנכ"ל השיווק של באדג'ט, אמרה: "ראשית אני מאחלת ליוני מולכו, הזוכה המאושר בתחרות, הנאה מרובה ושינהג בזהירות. שנית, בעולם הטכנולוגי של היום, אנו יודעים שהרשתות החברתיות תופסות מקום נכבד, וההחלטה שלנו היא להיות חלק מההתפתחות הזו. אנו נעניק לחברים מידע שוטף על הפעילות שלנו וכן הטבות ומבצעים בתחום מכירת הרכב, השכרות רכב בארץ ובחו"ל, ובתחום הליסינג."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: השכרת רכב

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: