אא

Hertz : עליה של 20% בביקוש לרכבים לחו"ל בהשוואה לשנה שעברה

מנתוני החברה עולה כי הישראלים ימשיכו את טיוליהם בחו"ל גם בתקופת החגים .אריאל טובל ,מנהל המגזר הפרטי ממליץ:"להיות זהירים ולא להמתין לדקה האחרונה, הזמנת הרכבים מהארץ לחו"ל מראש זולה באופן משמעותי מאשר הזמנתם בעת ההגעה".

Shutterstock Shutterstock

מרבית ההשכרות הן לתקופה של ראש השנה, יום כיפור וחוה"מ סוכות כאשר היעדים החמים ממשיכים להיות ארצות הברית, צרפת, איטליה והולנד.
סוג הרכב להשכרה הנפוץ במדינות אלו הוא הרכב המשפחתי. בין הדגמים הפופולאריים ביותר נמצא הפורד פוקוס. ממוצע ימי השכרה של הישראלים עומד על 7-8 ימי השכרה, שכן מדובר בעונת תיירות המאופיינת ביציאתן של משפחות לחופשה.
אריאל טובל, מנהל המגזר הפרטי ב-Hertz מסביר: "ניכר כי מרבית הלקוחות הקדימו השנה את ההזמנות כדי להימנע ממצב של הפסקת המכירות בשל הקטנת ציי הרכב במדינות היעד. נכון לעכשיו, אין בעיה של זמינות ברכבים כפי שהיה בתחילת הקיץ, מה גם שתקופה זו אינה עונת תיירות מובהקת במדינות אירופה. יחד עם זאת, חשוב להיות זהירים ולא להמתין לדקה האחרונה, הזמנת הרכבים מהארץ לחו"ל מראש, זולה באופן משמעותי מאשר הזמנתם בעת ההגעה."

לצרפת, אחד מהיעדים הפופולאריים ביותר בעונה זו, מציעה Hertz זוג כרטיסים לפארק השעשועים יורודיסני בשווי של כ- 80€. בנוסף לכך, Hertz מעניקה לכלל לקוחותיה מדריך טיולים שיחור שיוענק עם כל הזמנה בהתאם ליעד, ללא הגבלת סוג רכב או מספר ימי השכרה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: השכרת רכב

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: