אא

"המעבר של השנה בענף המלונאות" - רפי שדה עובר לרשת פתאל

שדה, ששימש במשך כ-25 שנה כמנכ"ל רשת ישרוטל, יחל את תפקידו כמנכ"ל רשת פתאל בחודש אוקטובר. דוד פתאל: "הניסיון והמקצועיות של שדה יחזקו את תהליך הצמיחה של החברה". רשת ישרוטל: "אנו מאחלים לרפי הצלחה במשרתו החדשה".

Shutterstock Shutterstock

פחות משבוע לאחר ההודעה הדרמטית על עזיבתו של גדי פריבר את תפקיד המנכ"ל ברשת, מודיע הערב דוד פתאל על מינויו של רפי שדה, מנכ"ל ישרוטל לשעבר, לתפקיד מנכ"ל רשת מלונות פתאל - ישראל.

רפי שדה יחל את עבודתו ברשת מלונות פתאל ב- 1.10.10 כמנכ"ל כל מלונות הרשת, פרט למלונות אילת, אשר יטופלו על ידי מנכ"ל החברה ויושב הראש דוד פתאל . החל מה- 1.01.11 תועבר הסמכות על ניהול מלונות אילת לידיו של רפי שדה.

שדה סיים לאחרונה את תפקידו ברשת ישרוטל, שם כיהן במשך 25 שנים והוביל את הרשת לפיתוח ושגשוג. כמו-כן, היה שדה אחראי על הקמת מרבית מלונות הרשת. שדה יקבל לידיו את ניהול פתאל, רשת המלונות הגדולה בישראל, המחזיקה ב- 29 מלונות ברחבי הארץ.

רשת מלונות פתאל ביצעה בשנה האחרונה את אחת מעסקאות המלונאות הגדולות בישראל, כאשר רכשה את "אזורים תיירות" והוסיפה למערך הרשת 12 בתי מלון חדשים. אחד מהאתגרים של שדה יהיה ניהול הרשת המאוחדת והובלתה לסטנדרט אחיד, שיפור השירות והאיכות והקמת ופיתוח מלונות נוספים בקבוצה.

בנוסף, יהיה אחראי שדה על ניהול הטמעת המותג העצמי "לאונרדו", שהוחדר השנה ל- 18 בתי מלון של הרשת בישראל, שיפוץ המלונות , חיזוק תחום התיירות הנכנסת בעקבות הכניסה למלונות העירוניים, ניהול האטרקציה "עיר המלכים" ועוד.

דוד פתאל, בעלים של רשת פתאל, ציין: "אני שמח לצרף אלינו דמות כה משמעותית בתחום המלונאות – מלונאי מקצועי ומנהל מצויין ואני משוכנע כי הניסיון, הידע והמקצועיות ששדה מביא עמו יסייעו לנו בבניית המובילות של מלונות פתאל בישראל והובלת שוק התיירות בישראל".

רפי שדה ציין: "אני שמח על ההזדמנות שניתנה לי על ידי דוד פתאל ורואה בזה אתגר עצום. בשבועות הקרובים אקדיש את זמני להכרת המלונות ועובדי החברה, במטרה לתרום את חלקי לקידומה ולאתגרים שהועמדו בפני".


רשת ישרוטל פרסמה הערב הודעה ובה נאמר: "תרומתו של רפי שדה למלונות ישרוטל חשובה ביותר, התרחבות החברה לגודלה הנוכחי של 12 מלונות, מעל 2,500 עובדים והיותה מוכרת כרשת המובילה בישראל - נעשתה תחת ניהולו ומייצגת את השיגיו של רפי בתפקידו הקודם. אנו מאחלים לרפי הצלחה במשרתו החדשה". 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מנהלים בתנועה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: