אל על הפסידה 11.2 מיליון דולר ברבעון השני
זה למרות שהכנסות החברה צמחו לשיא של כל הזמנים-557 מיליון דולר, גידול של 23% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. מה שצריך לעניין ולהדאיג את הסוכנים- מכירות הכרטיסים באמצעות האינטרנט והמוקד הסתכמו ב-31 מיליון דולר, גידול של 113%.
חברת אל על הפסידה 11.2 מיליון דולר ברבעון השני של השנה. זאת לעומת רווח של 16.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. החברה רשמה ברבעון זה, הכנסות שיא של כל הזמנים, 557 מיליון דולר לעומת 8.452 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הגומלי ברבעון הסתכם ב-71.8 מיליון דולר.
יו"ר אל על, איזי בורוביץ ציין כי:"החברה פעלה במהלך הרבעון בצל החרפת המשבר העולמי הפוקד את ענף התעופה, בשל האמרת מחירי הדלק ובתחרות הולכת וגוברת מצד חברות התעופה הסדירות וחברות השכר הזרות המגלות עניין גובר והולך בתעופה לישראל וממנה.
למרות המשבר העולמי ולמרות מחירי הדלק והשפעת השחיקה בשער החליפין, השכילה החברה להתמודד עם השינויים ולעמוד באתגרים אשר הציבה בפניה מציאות זו". מה שצריך לעניין ולהדאיג את סוכני הנסיעות הוא הנתון שמכירות הכרטיסים באמצעות האינטרנט והמוקד הסתכמו ב-31 מיליון דולר, גידול של 113%.