אא

פינגווין שרותי נסיעות מרחיבה את יעדי הסקי של החברה

בעונת הסקי הקרובה תשווק החברה חבילות סקי ל 3 יעדים מרכזים, אוסטריה, אנדורה ובולגריה. אורן אור, ששימש כמנהל מחלקת הסקי של איסתא, מונה לסמנכ"ל החברה.

ירון אוחנה: פינגווין מתרחבת ירון אוחנה: פינגווין מתרחבת

חברת פינגווין נסיעות בניהולו של איש התיירות הותיק,ירון אוחנה ,הודיעה היום על מינויו של אורן אור החל מ- 01.09.2010 לסמנכ"ל החברה.


אור,ששימש ב-15 שנים האחרונות כמנהל מחלקת הסקי של איסתא ואף ניהל בעבר  את מחלקת הטיולים המאורגנים שלה, יהיה גם אחראי  על פיתוח וניהול מוצרי הסקי הסיטונאיים של פינגווין בבולגריה, אוסטריה ואנדורה והרחבת פעילות החברה ביעדיה הסיטונאים בקיץ.
יחד עם מנכ"ל החברה, ירון אוחנה , מדריך סקי בכיר הפעיל בענף הסקי למעלה מעשרים שנים, מציגה החברה שני בעלי תפקידים בעלי ניסיון רב בענף הסקי עובדה האמורה להעניק לחברה יתרון משמעותי בשוק התיירות של ענף הסקי וכן בבחירת איכות מוצרים שיותאמו למגוון לקוחות החברה במדויק.


הצטרפותו של אור והרחבת יעדי הסקי של החברה, הופכים את פינגווין "לשחקן" מרכזי בענף הסקי עם מגוון מוצרים סיטונאים.


לדברי ירון אוחנה, מנכ"ל החברה " פינגווין הנה בין החברות הסיטונאיות היחידות שעדיין מקפידה לעבוד מול סוכנים על כל יעדי הסקי אותה החברה מציעה, זאת למרות התחרות הקשה בענף ונדידת חברות סיטונאיות אחרות למכירה ישירה ".
בעונת הסקי 2010/11 תשווק החברה חבילות סקי באישור מיידי על בסיס מקומות בהתחייבות על 3 יעדים מרכזים, אוסטריה, אנדורה ובולגריה , לדברי אוחנה המחירים אף יהיו אטרקטיבים במיוחד.
בהתאם להיכרות הדוקה עם גולשי הסקי בישראל , מציעה פינגווין השנה מוצרי סקי "הכל כלול" עם שתייה חמה, קלה וחריפה חופשית במספר בתי מלון בכל יעדי הסקי של החברה, שינוי מרענן זה יעניק ללקוח מחיר אטרקטיבי מאוד למוצר מושלם. ירון אוחנה, מנכ"ל החברה דיווח על התעניינות גבוהה במוצר ע"י ציבור הגולשים החברים במועדון לקוחות החברה אשר היו פיילוט לרעיון.
כחלק מחבילות "הכל כלול " יוצע ללקוחות החברה מספר אטרקציות התואמות את הקו הצעיר של לקוחות הסקי באתרים השונים, בין יתר האטרקציות יוצע ללקוח האפשרות להזמין מראש, ספארי אופנועי שלג, נהיגת שלג על דגמי אאודי החדשים, קרטינג על מסלול קרח, מצנחי רחיפה, מזחלות כלבים, אופני שלג ועוד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: