אא

שמואל מרום: לא אתן לאף גורם באיי.די. בי תיירות להתערב בניהול השוטף של דיזנהאוז-יוניתורס

בלעדי לפספורט ניוז: מרום, המחזיק 30% בבעלות החברה, שולח מסר חד משמעי ותקיף: "בכל כוחי לא אתן לצביקה יוכמן ודוד קמיניץ להתערב בניהול היומיומי של החברה. אנחנו נמשיך להתנהל באופן עצמאי. כל התערבות תיתקל בהתנגדות חריפה"

Shutterstock Shutterstock

שמואל מרום חזר לא מכבר מחו"ל, והוא נשמע כעוס במיוחד.


כמי שמחזיק 30% במותג המצליח 'יוניתורס-דיזנהאוז' הוא קרא את הפרסומים על כך שהחברות של איי.די.בי תיירות מוגדרות כחברות חולות, ועל כך הוא זועם.

מרום אמר היום בתגובה לפרסומים האחרונים: "ליוניתורס-דיזנהאוז יש צוות עובדים מהטובים ביותר בענף, ואני אפעל בכל כוחי שהיא תתנהל בצורה עצמאית ללא עזרה של כל 'הכוכבים' למיניהם מאיי.די.בי תיירות. יש לנו עובדים בעלי ניסיון רב, שכבר הוכיחו את עצמם".


 מרום, איש התיירות הוותיק, הוסיף: "אני לא יכול להתנתק מהם, כי הם בעלים של 70%. בהחלט יש מקום לשפר, להרוויח יותר, אבל אנחנו נמצאים בתהליך התרחבות, רכישת משרדים שונים בארץ ובחו"ל. אני דרשתי מאיי.די.בי תיירות למנוע מהמנהלים שלהם להתערב בניהול השוטף של דיזנהאוז-יוניתורס ולאפשר לדיזנהאוז-יוניתורס לקבל החלטות בתפעול עצמאי ושוטף".

מה אמרו לך באיי.די.בי תיירות על הדרישה?
"זה לא משנה, אני דורש ואדרוש שדיזנהאוז-יוניתורס תתנהל בצורה עצמאית ותקבל החלטות עצמאיות כפוף למועצת המנהלים המשותפת של איי.די.בי תיירות ושלי".

נראה לך שהם רוצים להתערב?
"כפי שהדברים נראים כרגע, כן. לא אתן להם בכל כוחי להתערב בניהול השוטף". 

איך זה ייפתר?
"זה נמצא בצד שלהם ,הבהרתי את הצד שלי ומה הן הזכויות שלי.  לא אוותר על העניין בשום דרך ובשום מקרה. אני אלך עם העניין איתן, ולא אתן שיתערבו. אם הם רוצים להתערב רק דרך מועצת המנהלים. התערבות ישירה תיתקל בהתנגדות הכי חריפה שלי. ראינו כבר מה קורה עם הכוכבים הבאים והולכים של איי.די.בי תיירות".


גורמים באיי.די.בי. תיירות ציינו היום כי: "שמואל מרום צריך ללמוד את ההסכם שיש לו עם החברה. הוא כנראה רוצה שייקנו את החלק שלו". 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: