אא

קשרי תעופה: "חברת "און ליין-קומפאס" הפסיקה באופן חד צדדי את שירותיה לחברה"

החברה דיווחה לבורסה, כי התגלתה מחלוקת בהקשר להסכמות בדבר התקשרות, ובאופן חד צדדי "און ליין -קומפאס" הפסיקה לתת שירותים. קשרי תעופה מתכוונת לפעול במישור המשפטי. גם לארקיע יש טענות קשות לאון ליין-קומפאס. מהחברה סירבו להגיב.

Shutterstock Shutterstock

חברת "און ליין-קומאפס" הפסיקה אתמול באופן חד צדדי את שירותיה לקשרי תעופה, כך עולה מדיווח של קשרי תעופה לבורסה לניירות ערך.

כזכור, במרוצת החודשים האחרונים התגלה סכסוך, הנוגע להסכם אספקת שירותי מידע והזמנות בין קשרי תעופה לחברת "און ליין-קומפאס". קשרי תעופה מציינת בדיווח לבורסה כי: "קשרי תעופה טוענת כי הספק מנצל את מעמדו המונופוליסטי בענף, על מנת לכפות את השינוי בהסכם על קשרי תעופה".
 
החברה מציינת כי בעקבות החלטת און ליין-קומפאס להפסיק את השירותים, לאחר שהתגלתה מחלוקת נוספת בהקשר להסכמות בין הצדדים: "החברה פועלת הן במישור המשפטי והן במישור המסחרי על מנת למצות את זכויותיה בהתאם למערך ההסכמות הקיימות בינה לבין הספק".

בתוך כך נודע כי למספר חברות נוספות יש מחלוקת עם "און ליין-קומפאס". אחת החברות היא חברת ארקיע, ובמרוצת החודשים האחרונים יש חילופי מכתבים בין הצדדים. ידוע כי בארקיע יש כעס רב על "און ליין-קומפאס" והצדדים נמצאים על סף פיצוץ.

רפי גוטליב, מנכ"ל חברת קומפאס, המנהלת את און ליין סירב להגיב לפניית פספורטניוז. "אין לי עניין לשוחח איתך", אמר אמש גוטליב.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: