אא

רפי שדה ורשת ישרוטל צפויים להתנתק באופן מיידי

לאור המעבר של שדה לרשת המתחרה, פתאל, צפוי דירקטוריון ישרוטל להתכנס בתחילת השבוע ולקבל החלטה של התנתקות מיידית משדה, אשר היה אמור להמשיך לקדם את מלון ישרוטל בראשית עד סוף השנה האזרחית.

Shutterstock Shutterstock
ככל הנראה בעקבות המעבר הדרמטי של רפי שדה לרשת פתאל יקבל דירקטוריון ישרוטל החלטה להפסיק לאלתר את כל פעילויותיו של שדה בחברה.

בישיבת דירקטוריון ישרוטל, מה- 14 ביולי, הביע רפי שדה את רצונו לפרוש מפעילות בחברה, לרבות מתפקידו כיו"ר מועצת המנהלים של החברה. אבל אז הוחלט כי שדה ימשיך ויכהן כמנכ"ל החברה ויו"ר מועצת המנהלים עד ה- 31 באוגוסט. הוחלט גם כי שדה יקבל על עצמו את קידום הפרויקטים להשלמת הקמת מלון ישרוטל בראשית, המשך מתן ייעוץ בכל הקשור לפרויקטים בקפריסין של משפחת לואיס. הוחלט כי שדה יסיים את פעילותו בחברה ב- 31 בדצמבר 2010. החברה אף ציינה אז בהודעתה לבורסה כי, "בגין יישום ההסדר הנ"ל, תרשום החברה הוצאה נוספת בשנת 2010 בסך של כ-3.1 מיליון ₪".

כעת, לאור ההתפתחות הדרמטית עם המעבר של שדה לרשת פתאל, לאחר 25 שנה בישרוטל, צפוי דירקטוריון ישרוטל להתכנס בראשית השבוע ולקבל החלטה שככל הנראה תודיע על סיום ההתקשרות המיידי עם שדה. רפי שדה אמר בשבוע שעבר כי בכוונתו להמשיך לטפל במלון ישרוטל בראשית. אך לגורמים שונים זה לא נראה הגיוני ששדה ימשיך להיות קשור לשתי הרשתות המתחרות בו זמנית.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מנהלים בתנועה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: