אא

חיים רומנו: "אני לא מבין מדוע קרני מתלהם, מה מפריע לו?"

מנכ"ל אל על, חיים רומנו, תוקף את יו"ר ההתאחדות, קובי קרני על רקע אסיפת הסוכנים ואומר:"אני לא מבין מה קובי קרני רוצה, מה אל על הודיעה משהו שונה?. מה זו כל ההתלהמות הזו, הסגנון הזה. שקרני ידבר חלש וברור. מה אתה רוצה, מה מפריע לך?"

Shutterstock Shutterstock

חיים רומנו מנכ"ל, חברת אל על, אינו מבין מה סוכני הנסיעות וקובי קרני, יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות רוצים מחברת אל על. רומנו אומר היום ל"פספורט ניוז": "אני לא מבין מה הסוכנים רוצים מאיתנו. האם חברת אל על הודיעה משהו שונה ממה שהיה.


האם הסוכנים לא הרוויחו בשנה החולפת שנת שיא בזכות אל על. אני לא מבין מדוע קובי קרני מתלהם, מה מפריע לו. שיבואו יגידו מה הם רוצים. קבענו פגישה והוא לא הופיע. זה לא נכון שדני סעדון היה צריך לחזור אליהם עם תשובה לגבי הפגישה".


רומנו ממשיך ואומר: "מה זו כל ההתלהמות הזו, הסגנון הזה. שקרני ידבר חלש וברור. מה אתה רוצה, מה מפריע לך?". רומנו ממשיך ואומר: "האם אנחנו מוכרים אצלנו במחירים שהם פחות במערכות, אף אחד לא יכול למצוא כזה דבר.


ההתאחדות רוצה הסכם דומה כמו זה של לופטהנזה וסוויס שהוא אינו חוקי. מישהו יכול להתחייב בפני שאם נתחייב על דמי טיפול שהסוכנים לא יתנו הנחה עליהם כמו שהם עושים במכירת כרטיסי טיסה שלנו. הם רוצים התחייבות חד צדדית, עם חובות של אל על, ומה עם החובות של הסוכנים?".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: