אא

כנפיים מציגה רווח של 392 אלף דולר במחצית הראשונה של 2010

זאת לעומת הפסד של כ- 68 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. ברבעון השני של השנה החברה הרוויחה 16.7 מיליון דולר לעומת הפסד של 26.2 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

Shutterstock Shutterstock
כתוצאה מהשיפור הדרמטי במאזן של אל על, גם חברת כנפיים מציגה היום מאזן מעולה. החברה הרוויחה במחצית הראשונה של השנה סך של 392 אלף דולר לעומת הפסד של כ-68 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הגולמי הסתכם ב- 167.6 מיליון דולר לעומת רווח של 79.3 מיליון דולר בשנה שעברה.

ברבעון השני של השנה רשמה החברה רווח של 16.7 מיליון דולר לעומת הפסד של 26.3 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד והכנסות החברה הסתכמו בסך של כ-522 מיליון דולר לעומת הכנסות של 421 מיליון דולר ברבעון המקביל, עליה בשיעור של כ-24.1% ביחס לרבעון המקביל אשתקד.

תזרים המזומנים נטו, שנבע מפעילות שוטפת ברבעון השני, הסתכם בכ-92 מיליון דולר, מתוכו כ-12 מיליון דולר מפעילות החכרת המטוסים, המבוצעת באמצעות גלובל ליסינג, בהשוואה לכ-52 מיליון דולר אשתקד.

הרווח המיוחס לבעלי המניות של החברה הסתכם ברבעון השני בכ-7.7 מיליון דולר לעומת הפסד של כ-14.3 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. בחצי השנה, הרווח המיוחס לבעלי המניות מסתכם בסך של כ-1.4 מיליון דולר לעומת הפסד של 31.8 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

שלמה חנאל, מנכ"ל כנפיים, ציין כי ההתאוששות בענף התעופה בעולם, כבר נותנת את אותותיה. חנאל הוסיף כי, כנפיים ממשיכה לפעול לאיתור הזדמנויות חדשות בעלות פוטנציאל לפתוח עסקיה בתחומי התעופה, החכרת מטוסים, התיירות ושירותי הטיסה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: