צילום: קלאב הוטל
באקט מקורי וחסר תקדים יזמה רשת מלונות קלאב הוטל שיתוף פעולה עם המכללה למינהל ומכללת נתניה, ופרוייקט הגמר של הסטודנטים במגמות שיווק ופרסום למעשה היה קמפיין תקשורת שיווקית עבור קלאב הוטל.
גדעון בריקמן, הבעלים של משרד הפרסום בריקמן, מספר על הפרוייקט: "שני הצדדים נהנו מהשיתוף פעולה. לסטודנטים ניתנה ההזדמנות להתנסות בפרוייקט "על אמת" וקלאב הוטל נהנתה מרעיונות שיווקיים מקוריים וטריים של הסטודנטים".
בנוסף, רשת מלונות קלאב הוטל תסייע ותאפשר למועמדים פוטנציאלים מתוך הסטודנטים תפקידים במחלקות השיווק והניהול של הרשת.
רוני פיבקו, מנכ"ל הרשת, מציין: "לאור ההצלחה ההדדית קלאב הוטל מרחיבה את השיתוף פעולה לאוניברסיטאות ולמכללות נוספות".
גדעון בריקמן, הבעלים של משרד הפרסום בריקמן, מספר על הפרוייקט: "שני הצדדים נהנו מהשיתוף פעולה. לסטודנטים ניתנה ההזדמנות להתנסות בפרוייקט "על אמת" וקלאב הוטל נהנתה מרעיונות שיווקיים מקוריים וטריים של הסטודנטים".
בנוסף, רשת מלונות קלאב הוטל תסייע ותאפשר למועמדים פוטנציאלים מתוך הסטודנטים תפקידים במחלקות השיווק והניהול של הרשת.
רוני פיבקו, מנכ"ל הרשת, מציין: "לאור ההצלחה ההדדית קלאב הוטל מרחיבה את השיתוף פעולה לאוניברסיטאות ולמכללות נוספות".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}