אא

מנכ"ל קשרי תעופה מסכם שנת תיירות בצל המשט מטורקיה

למרות הצורך לאתר מקומות טיסה חלופיים לטורקיה מציין מוטעי שנה מוצלחת ולשנה הבאה הוא מאחל כי "כל היעדים שפתחנו בשנה האחרונה ימשיכו להיות חלק אינטגראלי מיעדי הנופש של התייר הישראלי במהלך הקיץ הבא".

Shutterstock Shutterstock
יורם מוטעי, מנכ"ל קשרי תעופה, מסכם את שנת תש"ע, שהיתה שנה מאתגרת במיוחד, שכן אירוע המשט מטורקיה חייב מציאת אלפי חדרים ועשרות אלפי מקומות טיסה חלופיים לתנועה לטורקיה בתקופת זמן קצרה ביותר.

"ההישג המשמעותי של קשרי תעופה השנה הוא העלייה בהיקף הנוסעים שהחברה מטפלת בהם בהשוואה לאשתקד", אומר יורם מוטעי ומוסיף: "ההישג הינו תוצאה של הקשרים העסקיים המצוינים של החברה עם סוכנויות תיירות, בעלי רשתות מלונאות ותעופה ברחבי העולם והצלחה בשיווקם של יעדים חדשים, שלא היו קיימים בשוק הישראלי בשנים האחרונות, כמו מלטה קורפו וזקינטוס".

לקראת השנה החדשה מאחל מוטעי כי "כל היעדים שפתחנו בשנה האחרונה ימשיכו להיות חלק אינטגראלי מיעדי הנופש של התייר הישראלי במהלך הקיץ הבא. אני מצפה שבמהלך השנה הבאה נמשיך להעצים את הסינרגיה בין כל החברות ונמשיך לפתח ולהשיק מוצרים חדשים ואטרקטיביים במחירים תחרותיים במיוחד.

כך למשל אני מקווה להשיק חבילות המשלבות בין טיול מאורגן ושיט באוניית פאר , חבילות המשלבות השכרת רכבים , חבילות של טיולים מאורגנים בכל העולם וחבילות של טיסות לארה"ב עם סיורים מודרכים, השכרת קראוונים ושיט באוניות פאר .

לגבי טור לינק המטרה שלי היא להרחיב את הפעילות התיירותית של החברה השנה למרכז אירופה ולהוות באמצעותה "GATE" של הלקוח למזרח אירופה ותאפשר להם לקבל תחת קורת גג אחת טיסות, טיולים מאורגנים וחבילות ספא לבולגריה, הונגריה, פולין רומניה ועוד".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: