יוסי פתאל: "בתי המלון הם היחידים המכתיבים לסוכנים את אופן פרסום המחירים"
מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות מגיב לממצאי סקר, שנערך על ידי המועצה הישראלית לצרכנות, לפיו אופן הצגת מחירי לינה בבתי מלון אינם ברורים, ובנוסף מגבלות ותנאים מהותיים, אינם מופיעים בפרסום.
Shutterstock
בעקבות פרסום ממצאי סקר שנערך על ידי המועצה הישראלית לצרכנות, לפיו 57% מהצרכנים לא מבינים את הפרסומים של מחירי בתי המלון, אומר יוסי פתאל, מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות, כי "פרסום אדם בחדר זוגי היא נורמה מקובלת בעולם, ובמיוחד באירופה, ולא הומצאה בישראל על ידי הסוכנים. בתי המלון הם היחידים המכתיבים לסוכנים את אופן פרסום המחירים, כולל הקביעה של מחיר אדם בחדר זוגי".
בעניין תנאים נלווים ומחייבים מוסיף פתאל: "עמדת ההתאחדות ברורה כי יש לפרסם וכפי שהחוק דורש את כל התנאים הנלווים למחיר. בתקופה הקרובה תרענן ההתאחדות בקרב חבריה את כללי הפרסום עפי הוראות החוק. ההתאחדות פנתה בעניין מספר פעמים וביקשה כי בתי המלון וחברות התעופה יקפידו על פרסום המחיר הכולל, גם באמצעות סוכנים. בפרסומי חוצות של חברות תעופה, לדוגמא, לא מצוינים מיסים והיטלים למחירי כרטיס הטיסה".
בעניין תנאים נלווים ומחייבים מוסיף פתאל: "עמדת ההתאחדות ברורה כי יש לפרסם וכפי שהחוק דורש את כל התנאים הנלווים למחיר. בתקופה הקרובה תרענן ההתאחדות בקרב חבריה את כללי הפרסום עפי הוראות החוק. ההתאחדות פנתה בעניין מספר פעמים וביקשה כי בתי המלון וחברות התעופה יקפידו על פרסום המחיר הכולל, גם באמצעות סוכנים. בפרסומי חוצות של חברות תעופה, לדוגמא, לא מצוינים מיסים והיטלים למחירי כרטיס הטיסה".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}