אא

פרסום ראשון: "יש תיירות" רכשה את פעילות חברת "ימבטבע"

החברה, בבעלות יוסי מואטי, תמשיך את דרכו של שניאור חשין ז"ל, ותפעל לשימור מסגרת החברה אותה הקים שניאור חשין. "יש תיירות" שיווקה עד כה לא מעט מהיעדים ש"ימבטבע" פועלת אליהם.

Shutterstock Shutterstock
חברת "יש תיירות" רכשה את הפעילות של חברת התיירות "ימבטבע".

"יש תיירות", בבעלות איש התיירות יוסי מואטי, תשמר את השם של "ימבטבע", במטרה להמשיך את דרכו בחברה של המנכ"ל והבעלים של "ימבטבע" שניאור חשין ז"ל, שנהרג בתאונת פגע וברח בחודש יוני האחרון, בעת שרכב על אופניו בכביש 444 לכיוון ראש העין, דבר שהשאיר את משפחתו וחבריו המומים וכואבים, וכן את ענף התיירות שאהב והעריך מאוד את חשין .

שניאור חשין, בנו של שופט בית המשפט העליון בדימוס, מישאל חשין, היה איש של עשייה, חובב טבע, טיולים והרפתקאות, הכיר אישית את כל היעדים והאטרקציות הייחודיות, שהציעה חברת "ימבטבע" בראשותו. בהשראתו של שניאור, הידקה החברה את הקשר עם סוכני הנסיעות והפכה להיות אהודה בענף הנסיעות.

חברת "יש תיירות" התפתחה מאד בשנה האחרונה ועשתה קפיצה גדולה מאד, כאשר רכשה את אוניית המג'יק 1, שהפכה להיות אחד מלהיטי הקיץ האחרון בתחום הנופש וזוכה להצלחה גדולה מאד.

ידוע כי בכוונת "יש תיירות" להמשיך את הדרך של חשין ז"ל, להנציח את שמו ולהוציא לפועל חלק מתוכניות העתידיות שהיו לו לגבי החברה. כל הצוות שעבד ב"ימבטבע" אמור להמשיך כעת במסגרת החדשה עם "יש תיירות", כאשר גם שם המותג של "ימבטבע" יישמר.

ב"יש תיירות" שיווקו בשנים האחרונות מוצרים ליעדים דומים לאלו שעסקה בהם "יבמטבע", כמו סרילנקה, מלדיבים ועוד, כך שהפעילות של שתי החברות נושקות אחת לשנייה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: