אא

אליעזר שקדי, איש השנה של עיתון 'פספורט': "שנינו את המדיניות המסחרית והצלחנו לייצב את מצבה של החברה"

אליעזר שקדי הוא איש השנה של עיתון 'פספורט' ומוביל את רשימת אנשי השנה המסורתית של העיתון. שקדי עוד מציין על המשותף למפקד חיל האוויר ומנכ"ל אל על:" במרכזם עומדת הובלה של קבוצה גדולה ואיכותית של אנשים ומהותם מתבססת על הגדרת מטרות והשגת יעדים".

Shutterstock Shutterstock

אליעזר שקדי, מנכ"ל חברת אל על, הוא איש השנה של עיתון 'פספורט'.


בזכות העובדה שהצליח בזמן קצר יחסית להוביל חזרה את אל על לפסים רווחים וחולל מהפך בחברה, החליט 'פספורט' לבחור את שקדי כאיש שמוביל את רשימת 100 האנשים המשפיעים בענף התיירות, התעופה והמלונאות.
שקדי אמר ל'פספורט' כי :"עם כניסתי לתפקיד פעלנו לייצוב מצבה הכלכלי המורכב של החברה ולהמשך פיתוחה של אל על כחברת תעופה איכותית ותחרותית. שמנו דגשים במיוחד על פיתוח המוצר והאיכות, טיפוח נאמנות לקוחותינו ויצירת שווקים חדשים, הזדמנויות חדשות, ופיתוח מנועי צמיחה בתחומים רבים".
לשאלה על ההבדלים והמקבילות בין ניהול חברת תעופה לבין פיקוד על מערכת צבאית כחיל האוויר? ענה מנכ"ל אל על בין היתר כי:"שני התפקידים טומנים בחובם אתגרים רבים ושניהם בעלי אחריות לאומית. הנקודה המהותית ביותר המשותפת לשני התפקידים היא כי במרכזם עומדת הובלה של קבוצה גדולה ואיכותית של אנשים ומהותם מתבססת על הגדרת מטרות והשגת יעדים".
על מערכת היחסים עם סוכני הנסיעות, אמר איש השנה של 'פספורט':" אל על מנהלת מערכת יחסים טובה מאד עם סוכני הנסיעות. סוכני הנסיעות הינם שותפים מרכזיים להכנסות החברה ולהצלחתה. אנו נמשיך להתנהל עם סוכני הנסיעות בהגינות, בהוגנות, ובשקיפות".
דבריו המלאים של שקדי, וסיפור ההצלחה שלו מופיעים בגיליון החגיגי המיוחד של 'פספורט' לראש השנה.
רשימת 30 האנשים הראשונים ב'אנשי השנה' של פספורט:

אחרי שקדי מופיעים בראש הרשימה של האנשים הבולטים והמשפיעים בתעשיית התיירות בישראל.: 2 :הנוסע הישראלי שהחרים את טורקיה, 3 – דוד פתאל, יו"ר ובעלים של רשת מלונות פתאל, 4 שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, 5 צבי יוכמן יו"ר משותף לאיי.די. בי תיירות, 6 , יוסי פתאל מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות, 7- אחישי בעלים של 37.5% מחברת איסתא והמנכ"ל, 8- ישראל כץ , שר התחבורה, 9 – מיכאל פדרמן- בעל רשת מלונות דן ויו"ר לשכת התיאום של תעשיית התיירות, 10- אייל קשדן, מנכ"ל השטיח המעופף, 11 – גדי טפר, מנכ"ל חברת ארקיע, 13 – יורם מוטעי, מנכ"ל חברת קשרי תעופה, 13 – ארנון אנגלנדר, מנכ"ל ומבעלי קווי חופשה, 14- בועז וקסמן, בעל חברת אופיר טורס, רשת חנויות ריקוטש, בעל מניות בחברת איסתא, 15 – אלי כהן, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים בחברת אל על, 16 – אסי שמלצר, מנכ"ל קבוצת הרכב שלמה סיקסט, 17- קובי קרני, יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות, יו"ר איירתור, בעלים של רשת סיגנל טורס, כרמל שירותי תיירות, 'איזי גו', ושותף 'באיזי טרוול' , 18 – חיים גבריאלי, יו"ר משותף של איי.די.בי תיירות 19 – עמי הירשטיין, מנכ"ל רשת מלונות דן, 20 – ליאור רביב, מנכ"ל רשת ישרוטל, 21 – אופיר דנאי, מבעלי אופרן הולידיי אוטו, שותפים 505 ברשת WTC , ונציגי רשת מריוט בישראל, 22 – יוסי מואטי, בעלים של 'יש תיירות ' וימבטבע, 23- רפי שדה, מנכ"ל רשת מלונות פתאל, 24 – האחים דן ואיתי לוי, בעלים של אופקים תיירות ונסיעות, 25- אפרים קרמר- הבעלים של אשת טוס, 26 – אבי נחום, מנכ"ל כספי תעופה, 27 – דוד קמיניץ, מנכ"ל איי.די.בי תיירות, 28- קובי זוסמן, מנכ"ל יאט"א ישראל, 29- מוני בר, מנכ"ל הולידיי טרוול ובאדג'ט, נציג אייר ברלין וטואי בישראל, 30- אלי גונן, נשיא התאחדות בתי המלון בישראל
הרשימה המלאה והנימוקים לבחירה מופיעים בעיתון 'פספורט' המיוחד לראש השנה עם אנשי השנה .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: