בואינג צופה ביקוש ללמעלה ממיליון טייסים ואנשי תחזוקה במהלך 20 השנים הבאות
בהתאם לכך החברה קובעת כי יש לבצע שינויים בשיטות ההכשרה על מנת להבטיח התאמה לדור החדש.
Shutterstock
יצרנית המטוסים בואינג צופה כי במהלך 20 השנים הבאות ייווצר בשוק התעופה האזרחית ביקוש ל-466,650 טייסים ו-596,500 אנשי תחזוקה, בשל הביקוש הגדל והולך להחלפת ציי מטוסים ישנים במטוסים חדשים. חברות התעופה יזדקקו בממוצע ל-23,300 טייסים חדשים ו-30,000 אנשי תחזוקה חדשים בשנה, בין השנים 2010 ו-2029.
התחזית מבוססת על צפי שוק התעופה האזרחית של בואינג. רועי גנזרסקי, מנהל לקוחות ראשי בקבוצת ההכשרה ושירותי הטיסה של החברה, אמר כי המספרים מוכיחים את הבעיה בפניה ניצבת התעשייה. "האתגר המונח לפתחנו הוא התאמת תוכניות ההכשרה לדור החדש של האנשים שיטיסו ויתחזקו יותר מ-30,000 מטוסים שיסופקו עד שנת 2029".
הביקוש הגבוה ביותר הן לטייסים והן לאנשי תחזוקה יהיה במדינות אסיה והפסיפיק – 180,600 ו-220,000 בהתאמה.
ביבשת אסיה, הביקוש הגבוה ביותר לטייסים ואנשי תחזוקה צפוי בסין – 70,600 ו-96,400 בהתאמה.
מדינות צפון אמריקה יזדקקו ל-97,350 טייסים ו-137,000 אנשי תחזוקה.
באירופה צפוי ביקוש ל-94,800 טייסים ו-122,000 אנשי תחזוקה.
באפריקה תהיה דרישה ל-13,200 טייסים ול-15,000 אנשי תחזוקה.
במזה"ת צפוי ביקוש ל-32,700 טייסים ו-44,500 אנשי תחזוקה.
באמריקה הלטינית יידרשו 37,000 טייסים ו-44,000 אנשי תחזוקה
ברוסיה 11,000 טייסים ו-14,000 אנשי תחזוקה.
"על מנת להיענות לביקוש הגדל והולך, חיוני כי ההכשרה תותאם לדרכי הלמידה של תלמידי העתיד", הוסיף גנזרסקי וקרא לשינוי שיטות ההכשרה: "כתעשייה, אנו חייבים לאמץ את סגנונות הלמידה של טייסי ומכונאי העתיד - הבקיאים בטכנולוגיה, ולהבטיח גישה גלובלית להכשרה והתאמתה לצרכים אינדיווידואליים ולכישורי המתאמנים".
התחזית מבוססת על צפי שוק התעופה האזרחית של בואינג. רועי גנזרסקי, מנהל לקוחות ראשי בקבוצת ההכשרה ושירותי הטיסה של החברה, אמר כי המספרים מוכיחים את הבעיה בפניה ניצבת התעשייה. "האתגר המונח לפתחנו הוא התאמת תוכניות ההכשרה לדור החדש של האנשים שיטיסו ויתחזקו יותר מ-30,000 מטוסים שיסופקו עד שנת 2029".
הביקוש הגבוה ביותר הן לטייסים והן לאנשי תחזוקה יהיה במדינות אסיה והפסיפיק – 180,600 ו-220,000 בהתאמה.
ביבשת אסיה, הביקוש הגבוה ביותר לטייסים ואנשי תחזוקה צפוי בסין – 70,600 ו-96,400 בהתאמה.
מדינות צפון אמריקה יזדקקו ל-97,350 טייסים ו-137,000 אנשי תחזוקה.
באירופה צפוי ביקוש ל-94,800 טייסים ו-122,000 אנשי תחזוקה.
באפריקה תהיה דרישה ל-13,200 טייסים ול-15,000 אנשי תחזוקה.
במזה"ת צפוי ביקוש ל-32,700 טייסים ו-44,500 אנשי תחזוקה.
באמריקה הלטינית יידרשו 37,000 טייסים ו-44,000 אנשי תחזוקה
ברוסיה 11,000 טייסים ו-14,000 אנשי תחזוקה.
"על מנת להיענות לביקוש הגדל והולך, חיוני כי ההכשרה תותאם לדרכי הלמידה של תלמידי העתיד", הוסיף גנזרסקי וקרא לשינוי שיטות ההכשרה: "כתעשייה, אנו חייבים לאמץ את סגנונות הלמידה של טייסי ומכונאי העתיד - הבקיאים בטכנולוגיה, ולהבטיח גישה גלובלית להכשרה והתאמתה לצרכים אינדיווידואליים ולכישורי המתאמנים".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}