אא

ישראייר מרחיבה את חבילות ה- CITY BREAKS

דורי שושן, סמנכ"ל השיווק של "ישראייר תיירות ותעופה", "לאור הצלחת היוזמה באיטליה החלטנו כי זה הזמן להרחיב את היוזמה גם למוסקבה. חבילות התיור והנופש הללו הן פרי שיתוף פעולה מוצלח בין מספר גורמים הנחשבים למובילים בתחומם, ואנו בטוחים שהתיירים ייהנו מה'עיר ללא הפסקה'.

Shutterstock Shutterstock

ישראייר, בשיתוף התאחדות מלונות תל אביב וחברת solvex"" , מרחיבה את חבילות ה- "City Breaks" - חבילות נופש המיועדות לעודד את התיירות הנכנסת לישראל בכלל ותל אביב בפרט.


היוזמה הושקה בחודש מאי 2010 על ידי ישראייר בטיסות מרומא ומילאנו, וכעת מודיעה ישראייר כי היוזמה מתרחבת גם למוסקבה.


חבילות הנופש "City Breaks" יכללו מעתה גם את הטיסות הסדירות של חברת "ישראייר" ממוסקבה, המצטרפות לרומא ומילאנו, לסופי שבוע בתל אביב . החבילה כוללת טיסות, לינה באחד ממלונות תל אביב, וקבלת הנחות והטבות בשלל מוקדי בידור ותרבות תל אביביים – מרכזי קניות, מועדונים, הופעות, מוזיאונים ותיאטראות מטעם התאחדות המלונות. החבילה משווקת על ידי "solvex" אחת מחברות התיירות המובילות לישראל ממוסקבה.


מחירה: החל מ- 499 יורו לאדם בחדר זוגי.


לדברי דורי שושן, סמנכ"ל השיווק של "ישראייר תיירות ותעופה", "לאור הצלחת היוזמה באיטליה החלטנו כי זה הזמן להרחיב את היוזמה גם למוסקבה. חבילות התיור והנופש הללו הן פרי שיתוף פעולה מוצלח בין מספר גורמים הנחשבים למובילים בתחומם, ואנו בטוחים שהתיירים שיגיעו לתל אביב ממוסקבה ייהנו מה'עיר ללא הפסקה' שלנו ומהאטרקציות שהיא מציעה בדיוק כפי שנהנו ממנה התיירים מאיטליה. חופשות ה-City Breaks מציגות שילוב מנצח של טיסות ישירות לצד פינוק, תרבות והנאות החיים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: