אא

מנכ"ל חדש לחברת הדקה ה-90: שחר תורג'מן

תורג'מן יחליף בתפקיד את צביקה מושקוביץ, אחד מבעלי המניות בחברה, אשר שימש מנכ"ל מיום היווסדה בשנת 1997 ויתפקד מעתה כיו"ר החברה.

Shutterstock Shutterstock

שחר תורג'מן, שהיה עד לאחרונה מנכ"ל 'חבר', מונה למנכ"ל הדקה ה-90 ויחליף בתפקיד את צביקה מושקוביץ, אחד מבעלי המניות בחברה, אשר שימש מנכ"ל מיום היווסדה בשנת 1997 וישמש מעתה כיו"ר החברה.

תורג'מן, בן 43, נשוי ואב ל- 3, בעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון ותואר ראשון בלימודי המזרח התיכון מאוניברסיטת בר אילן. בתפקידו האחרון שימש, כאמור כמנכ"ל ארגון 'חבר' ומנכ"ל קרן ההשתלמות של משרתי הקבע.

לדברי צביקה מושקוביץ: "לפני 13 שנה, כאשר הקמתי עם שותפיי את חברת הדקה ה-90 נחשבנו ל'עוף מוזר' בענף התיירות. רבים מהקולגות שלנו הביעו ספק האם יש מקום לחברה כמונו בישראל, שעיקר התמחותה: הזמנות של הרגע האחרון באמצעות כלים של שיווק ישיר – ולא דרך סוכני הנסיעות המסורתיים, העובדים מסניפים ופוגשים את הלקוחות פנים אל פנים, וגם באמצעות הזמנה ישירה דרך רשת האינטרנט. בדיעבד הסתבר, שהיינו חלוצים בתחום, וכמעט כל חברות התיירות הגדולות חיקו אותנו והלכו בעקבותינו. ואכן, הפכנו להיות חברת התיירות הגדולה בענף בתחום ה- FIT. אני חש שהגיעה השעה לפנות את כיסאי לטובת מנהל צעיר ומוכשר, שמגיע מחוץ לענף התיירות עם ניסיון רב בניהול, בפיתוח עסקי ובשיווק כדי להוביל את החברה לאתגרים חדשים, רבים מהם בתחום שיפור השירות ללקוח ובתחומי הטכנולוגיה".

כמו כן מונתה דנה לביא לתפקיד סמנכ"לית השיווק והסחר של החברה. לביא, בעלת תואר ראשון בכלכלה וניהול מאוניברסיטה העברית ותואר MBA בהצטיינות מאוניברסיטת בן גוריון, שימשה בתפקידה האחרון סמנכ"לית השיווק של ארגון "חבר".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: