אא

הסוכנים זועמים על מבצע אל על בגלל דמי הביטול

מי שמזמין ישירות באל על לא מחויב בדמי ביטול, בעוד המזמינים באמצעות סוכני הנסיעות מחויבים בדמי ביטול מלאים. אל על בתגובה: "אנחנו עובדים לפי חוקי הגנת הצרכן. כמה מקרים יש כבר של ביטול אחרי שבועיים".

סוכני הנסיעות זועמים על חברת אל על. חברת התעופה, כידוע, יצאה היום במבצע של שלושה ימי מכירות במחירים מיוחדים. הסוכנים טוענים כי הם הפסידו לא מעט הזמנות בגלל הבדלי התנאים בין הזמנה ישירה בחברה להזמנה באמצעות סוכני הנסיעות. מי שמזמין ישירות דרך החברה לא מחויב בדמי ביטול ואילו באמצעות הסוכנים יש דמי ביטול.

סוכנים אמרו היום ל'פספורט ניוז': "אל על בעצם דורשת 'שנגנוב' מהלקוחות. הם מנסים להבריח את הלקוחות מהסוכנים. הם לא יכולים לשלם את כל דמי הביטול. אם הלקוח מבטל הסוכן צריך לשלם לאל על את מלוא הכרטיס. אל על תקבל מהסוכן את כל הכסף ותוכל למכור את הכרטיס שוב בשיווק ישיר. אם אל על הייתה מאפשרת למכור את זה ללקוח אחר אז זה היה נשמע הגיוני".

באל על אמרו בתגובה: "אנחנו עובדים לפי חוקי הגנת הצרכן. בגלל עסקאות מרחוק אז אנחנו לא צריכים לגבות את דמי הביטול. כמה מקרים יש כבר של ביטול אחרי שבועיים, בודדים אולי. אל על לא נגד הסוכנים, להפך. אין בטענות שלהם ממש".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: