אא

רשת ישרוטל תפעיל גם השנה את טיסות "ישרוטל סאן אקספרס" הישירות מפריז לאילת

ליאור רביב מנכ"ל רשת ישרוטל: "בנינו מוצר איכותי ואמין, שמאפשר לתיירים הצרפתיים ליהנות משירות טיסה משודרג ומזמני טיסה נוחים-ביציאה מפריז ובחזרה מחופשתם באילת".

Shutterstock Shutterstock
 החל מה-17 באוקטובר, תפעיל רשת מלונות ישרוטל את טיסותיה הישירות מפריז לאילת - על כך מסר מנכ"ל ישרוטל, ליאור רביב. ישרוטל אשר תפעיל את הטיסות זו השנה הרביעית, ישירות מחו"ל לאילת – תפעיל השנה את הטיסה מדי יום ראשון.

"תהא זאת השנה הרביעית ברציפות בה נקיים את הטיסה הישירה מפריז לאילת. הצלחנו למצוא דרך יצירתית להבטחת הגעתם של תיירים מצרפת לאילת, באמצעות הטיסה הישירה מפריז ואנו עושים זאת במהלך כל עונת החורף. גם השנה אנו עומדים להציע לתיירים הצרפתיים חבילות נופש אטרקטיביות בבתי המלון שלנו באילת הכוללות מלון וטיסה. ביחד עם סאן דור נתיבי אויר בינלאומיים בנינו מוצר איכותי ואמין, שמאפשר לתיירים הצרפתיים ליהנות משירות טיסה משודרג ומזמני טיסה נוחים-ביציאה מפריז ובחזרה מחופשתם באילת", הוסיף רביב.

טיסת "ישרוטל סאן אקספרס" מופעלת במטוס סאן דור, כאשר בתקופות השיא של עונת התיירות, כגון: חופשת חג המולד וראש השנה האזרחי, פברואר ופסח - הקיבולת השבועית תוכפל ויופעלו מידי שבוע שני מטוסים במקביל.

במהלך הטיסה ייהנו הנוסעים בטיסת "ישרוטל סאן אקספרס" משמפניה, כיבוד איכותי, ארוחת צהריים משודרגת עם יין, ארוחת ילדים , תשורות לילדים וכדומה. בנמל התעופה בעובדה יזכו האורחים לקבלת פנים מיוחדת ויוסעו לבתי המלון השונים. לפני הטיסה חזרה לפריז יעברו האורחים בידוק באווירה נינוחה באחד ממלונות ישרוטל באילת, ועל ידי כך תיחסך מהם ההגעה המוקדמת לשדה התעופה.
חבילת אירוח לתייר הצרפתי שירכוש את חבילת "ישרוטל סאן אקספרס" תעלה 840 אירו, לאירוח של 7 לילות על בסיס חצי פנסיון במלון ישרוטל המלך שלמה. המחיר כולל את הטיסה וההעברות לבתי המלון.
טיסות "ישרוטל סאן אקספרס" מיועדות רק לנוסעים שיזמינו חופשה באחד מ- 8 בתי המלון של ישרוטל באילת.
חברת אל על תיתן לחברי מועדון הנוסע המתמיד שלה נקודות בגין הטיסות הנ"ל. בנוסף, תעניק אל על שוברי מתנה לכל הנוסעים בטיסות "ישרוטל סאן אקספרס" בשווי 50 אירו לאלה שיטוסו עם אל על במהלך השנה בקו פריז תל אביב במחלקת התיירים ו- 100 אירו לאלו שיטוסו במחלקת העסקים

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: