מתחילת השנה : 2.5 מיליון תיירים ביקרו בארץ – גידול של 27% לעומת התקופה המקבילה אשתקד ו-9% יותר לעומת 2008
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "משרד התיירות יפעל במהלך השנה הקרובה לאתגר מדינות חדשות וקהלים חדשים, לצד מדינות מקור קלאסיות לישראל, בביקור בארץ".
Shutterstock
270,000 תיירים ביקרו בישראל במהלך חודש ספטמבר 2010 – גידול של 11% לעומת ספטמבר 2009 ו-2% יותר בשנת 2008. על פי נתוני הלמ"ס, מתחילת השנה ביקרו בישראל קרוב ל-2.5 מיליון מבקרים – גידול של 27% לעומת התקופה המקבילה אשתקד ו- 9% יותר מהתקופה המקבילה בשנת 2008 – שנת השיא בתיירות עד כה. מתוכם 2 מיליון היו תיירים – גידול של 22% לעומת 2009 ו-5% לעומת 2008. עוד נמסר מהלמ"ס, כי בחודש ספטמבר , ביקרו בישראל 22,300 איש במסגרת סיור אוניות שייט – פי 2 בהשוואה לספטמבר 2009 ופי 3 בהשוואה לספטמבר 2008.
משרד התיירות ממשיך בימים אלו בפעולות השיווק ברחבי העולם, במסגרת הערכות לעונת הסתיו-חורף בתיירות הנכנסת. כ-70 מיליון שקלים משקיע משרד התיירות, עד לסוף שנת 2010, במכלול פעולות השיווק במדינות היעד בעולם, הכוללות בין היתר השתתפות בירידי התיירות, פעולות יח"צ, הסכמים עם משווקים, קיום סמינרים לאנשי מקצוע ועוד. במסגרת זו, יינתן דגש משמעותי לפעילות להוספת סיטונאים המשווקים את ישראל ולהגדלת קיבולת המושבים בטיסות לישראל, תדירותם והכנסתם של קווי תעופה חדשים לפעילות בישראל.
כ-40 מיליון שקלים מהתקציב הכולל , משקיע המשרד בפעולות פרסום וקמפיינים, תקציב דומה בהיקפו, יופנה לטובת המשך הקמפיינים והפעילות הכוללת ברבע הראשון של שנת 2011. במסגרת תוכנית השיווק, ייצא המשרד בקמפיינים פרסומיים, מותאמים לקהלי היעד, שימשכו מספר חודשים, במדינות היעד לתיירות לישראל בהן ארה"ב, רוסיה, גרמניה, צרפת, אנגליה ומדינות סקנדינביה, זאת לצד פעילות שיווקית במדינות חדשות המגלות בישראל ענין כיעד תיירות בהן דרום קוריאה, פולין ואוקרינה ומדינות חבר העמים לשעבר.
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "נתוני כניסות התיירות לישראל בסיומו של הרבעון השלישי של שנת 2010, ומצטבר מתחילת השנה, מעידים על הצלחת פעולות השיווק, והם בעלי חשיבות רבה למינוף תעשיית התיירות בשנת 2011 – בה עומד יעד המשרד על הגעתם של 3.7 מיליון תיירים". השר מיסז'ניקוב, המקיים בימים אלו ביקור עבודה במדינות חבר העמים לשעבר, הוסיף כי: "מדינות חדשות ובהן קהלים חדשים, מגלים ענין בביקור בישראל ורואים בה יעד אטרקטיבי, ואנו נפעל במהלך השנה הקרובה לאתגר גם קהלים חדשים אלו, בהם, לראשונה, גם תיירים מוסלמים, לבקר בישראל".
משרד התיירות ממשיך בימים אלו בפעולות השיווק ברחבי העולם, במסגרת הערכות לעונת הסתיו-חורף בתיירות הנכנסת. כ-70 מיליון שקלים משקיע משרד התיירות, עד לסוף שנת 2010, במכלול פעולות השיווק במדינות היעד בעולם, הכוללות בין היתר השתתפות בירידי התיירות, פעולות יח"צ, הסכמים עם משווקים, קיום סמינרים לאנשי מקצוע ועוד. במסגרת זו, יינתן דגש משמעותי לפעילות להוספת סיטונאים המשווקים את ישראל ולהגדלת קיבולת המושבים בטיסות לישראל, תדירותם והכנסתם של קווי תעופה חדשים לפעילות בישראל.
כ-40 מיליון שקלים מהתקציב הכולל , משקיע המשרד בפעולות פרסום וקמפיינים, תקציב דומה בהיקפו, יופנה לטובת המשך הקמפיינים והפעילות הכוללת ברבע הראשון של שנת 2011. במסגרת תוכנית השיווק, ייצא המשרד בקמפיינים פרסומיים, מותאמים לקהלי היעד, שימשכו מספר חודשים, במדינות היעד לתיירות לישראל בהן ארה"ב, רוסיה, גרמניה, צרפת, אנגליה ומדינות סקנדינביה, זאת לצד פעילות שיווקית במדינות חדשות המגלות בישראל ענין כיעד תיירות בהן דרום קוריאה, פולין ואוקרינה ומדינות חבר העמים לשעבר.
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "נתוני כניסות התיירות לישראל בסיומו של הרבעון השלישי של שנת 2010, ומצטבר מתחילת השנה, מעידים על הצלחת פעולות השיווק, והם בעלי חשיבות רבה למינוף תעשיית התיירות בשנת 2011 – בה עומד יעד המשרד על הגעתם של 3.7 מיליון תיירים". השר מיסז'ניקוב, המקיים בימים אלו ביקור עבודה במדינות חבר העמים לשעבר, הוסיף כי: "מדינות חדשות ובהן קהלים חדשים, מגלים ענין בביקור בישראל ורואים בה יעד אטרקטיבי, ואנו נפעל במהלך השנה הקרובה לאתגר גם קהלים חדשים אלו, בהם, לראשונה, גם תיירים מוסלמים, לבקר בישראל".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}