אא

המג'יק 1 מאריכה את עונת ההפלגות עד לסוף חודש נובמבר

המג'יק 1, אוניית התענוגות, הודיעה הבוקר כי עקב הביקוש הרב להפלגות נופש קצרות בים התיכון, תוארך עונת ההפלגות של האונייה עד לסוף חודש נובמבר 2010. מאז פתיחת העונה בחודש מרץ, התארחו באונייה כחמישים אלף אורחים ומיטב אמני ישראל.

Shutterstock Shutterstock
המג'יק 1, אוניית התענוגות, הודיעה הבוקר כי עקב הביקוש הרב להפלגות נופש קצרות בים התיכון, תוארך עונת ההפלגות של האונייה עד לסוף חודש נובמבר 2010. מאז פתיחת העונה בחודש מרץ, התארחו באונייה כ- חמישים אלף אורחים ומיטב אמני ישראל – מאייל גולן ושרית חדד ועד מוש בן ארי ואברהם טל התארחו על סיפונה והנעימו את זמן המפליגים. אחוזי התפוסה של האונייה עמדו בחודשים האחרונים על ממוצע של 93% חדרים מלאים מכלל החדרים במג'יק 1.

הפלגות הסתיו של המג'יק 1 כוללות הפלגות של 4 לילות לרודוס ולקפריסין והפלגות סוף שבוע של 3 לילות לקפריסין בלבד. אורחי ההפלגה נהנים משלוש ארוחות מלאות ביום, צוות בידור, אולם תיאטרון בו מתקיימות הופעות של צוות קברט בינלאומי, חנויות פטורות ממכס, בריכה וקזינו. הפלגות הקרוז כוללות כניסה ויציאה מהירה מהארצות בהן עוגנת האוניה. איציק לוגסי, מנכ"ל 'יש תיירות': "אם בנסיעה לקפריסין, לדוגמא, מבזבז הנוסע במטוסים כשעתיים בממוצע בשדה התעופה בכל כיוון, ואז צריך להיות תלוי בהסעות ובהעברות לבתי מלון. הרי שעם העגינה בנמלים, הנמצאים בפתח ערים היסטוריות ומרשימות כרודוס סיטי ולימסול, יכולים האורחים לצאת משער הנמל לביקורים רגליים, או להצטרף לאחד מהטיולים המאורגנים שאנו מציעים, מאוטובוסים הממתינים למטיילים למרגלות האוניה".

עלות ההפלגות בעונת הסתיו נמוכה בכ- 30% ממחירי ההפלגות במג'יק 1 במהלך חודשי הקיץ או החגים וצוות האונייה מתכנן תוכנית בידור הכוללת מופעים של ליאור נרקיס, חיים משה, איציק קלה והופעה חגיגית של להקת 'הדג נחש' בהופעת בכורה במג'יק 1.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: