אא

אפריקה ישראל מוכרת 50% מאחזקותיה בחברת מלונות אפריקה ישראל

יעקב סודרי, מנכ'ל מלונות אפריקה ישראל: 'ההסכם שנחתם בין הצדדים, מבטיח למלונות אפריקה ישראל את היכולת לקדם פרויקטים מתוכננים של שדרוג המוצר התיירותי והרחבת הפעילות בארץ ובחו'ל'.

Shutterstock Shutterstock

אפריקה ישראל להשקעות חתמה על הסכם למכירת 50% מאחזקותיה בחברת מלונות אפריקה ישראל, תמורת 180 מיליון ש"ח למשקיעים פרטיים. עם השלמת העסקה צפויה אפריקה ישראל לרשום רווח נקי בסך של כ- 210 מליון ₪, כאשר החוב הכולל של אפריקה ישראל להשקעות צפוי לקטון בכ- 800 מיליון.
תמורת העסקה יוצרת לאפריקה ישראל להשקעות, תזרים נטו בסך של 
180 מיליון ₪.

בנוסף במסגרת העסקה התחייבה הרוכשת לרכוש מחצית מהלוואת הבעלים שהעניקה למלונות אפריקה ישראל להשקעות לחברת מלונות אפריקה ישראל בתמורה לסך של 18 מיליון ₪ נוספים שישולמו תוך 3 שנים ממועד השלמת העסקה .

איזי כהן, מנכ"ל אפריקה ישראל השקעות: "לאחר בחינה של מספר הצעות אותן קיבלה אפריקה ישראל בתקופה האחרונה התקבלה החלטה לא לממש את אחזקות החברה בחברת מלונות אפריקה אלא, כחלק מהאסטרטגיה העסקית של הקבוצה להמשיך ולהחזיק במחצית האחזקות על ידי הכנסת שותפים פרטיים. כמו גם, להמשיך ולהחזיק בחוזה הניהול של הרשת העולמית CROWN PLAZA. סיכומו המוצלח של המשא ומתן וכניסת השותפים החדשים לשותפות בשיעור שווה בבעלות על חברת הבת מלונות אפריקה ישראל, מהווה בראש ובראשונה הבעת אמון בתוצאות העסקיות של חברת המלונות ובהנהלת החברה, אשר מובילה שיפור מתמיד במלונות הרשת וגידול בפעילות והתוצאות העסקיות של החברה".

יעקב סודרי, מנכ"ל מלונות אפריקה ישראל: "ההסכם שנחתם בין הצדדים, מבטיח למלונות אפריקה ישראל את היכולת לקדם פרויקטים מתוכננים של שדרוג המוצר התיירותי והרחבת הפעילות בארץ ובחו"ל".

אפריקה ישראל להשקעות הודיעה היום כי, התקשרה עם צד ג' בהסכם מכר למכירת 50% ממניות חברת הבת מלונות אפריקה ישראל בע"מ, תמורת 180 מיליון ₪.

בנוסף מסגרת העסקה, התחייבה הרוכשת לרכוש מאפריקה ישראל להשקעות את זכויותיה במחצית מהחוב שחבה לה חברת הבת - סך של 15 מיליון ₪ שישולמו תוך 3 שנים ממועד השלמת העסקה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: