אא

"עברית" באייפד

בקרוב ישיקו ניופאן וסטימצקי אפליקציה ייעודית של "עברית" לרכישת וקריאת ספרים במכשיר האייפד. האפליקציה החדשה תציע תוכן וספרים בצבע עם תמונות. בעתיד תושק גם אפליקציה לאנדרואיד.

Shutterstock Shutterstock
ניופאן וסטימצקי השותפות במיזם התוכן האלקטרוני "עברית" עומדות להשיק אפליקציה לאייפד. האפליקציה תאפשר ללקוחות לרכוש ספרים מאתר "עברית" ולקרוא אותם במכשיר האייפד שברשותם.

היצע התוכן לאייפד יכלול בעתיד בנוסף לכותרים שבאתר, כותרים חדשים אשר מתאימים ליכולות המכשיר כגון: ספרי ילדים עם תמונות, ספרי בישול ותוכן צבעוני נוסף. מחירי הספרים שימכרו באמצעות האפליקציה יהיו זהים למחירים הקיימים היום באתר.

ערן תור מנכ"ל idigital בישראל המשווקת הרשמית של מוצרי אפל מציין כי התאמת מיזם "עברית" לאיפד הוא שלב חשוב בהבאת תכנים נוספים בעברית למשתמשים בישראל. הפעילות תושק בשיתוף פעולה שיווקי בין הצדדים ותהווה את אחת האפליקציות הראשונות לקניית ספרים בעברית על גביי המכשיר.

צביקה שיינפלד סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בניופאן מציין כי כמו בעולם גם בישראל יהיו קיימות דרכים מגוונות לקרוא תכנים דיגיטליים, לפני מספר חודשים היינו הראשונים בישראל להשיק את קורא הספרים האלקטרוני הייעודי בטכנולוגיית Eink וכעת כדי לתת מענה לקהל נוסף אנו מפתחים אפליקציה שתאפשר לקרוא ספרים גם באייפד. בהמשך תושק גם אפליקציה למערכת ההפעלה אנדרואיד כשהכוונה היא להציע את התוכן המגוון המופיע באתר "עברית" לקהל רחב ככל שניתן על המספר הרב ביותר של מכשירים".

האפליקציה לאייפד תכלול תוכנת קריאה משופרת שתכלול הגדלה והקטנה של טקסט במולטי טאצ', הוספת הערות, סימון במרקר בגוף הטקסט, שיתוף ספר, ציטוטים בפייסבוק, אפשרויות של ניהול מדף הספרים בצורה נוחה וידידותית ועוד. את ההצפנה לספרים שימכרו בחנות עברית באייפד תספק חברת NDS.

שיינפלד מוסיף כי "מדובר באפליקציה הראשונה של קניית ספרים ותוכן ישראלי לאייפד בישראל. כיום במיזם ה"עברית" רשומות כ – 15 הוצאות ספרים, 620 כותרים באתר כ – 15,000 ספרים שכבר הורדו למכשירים ואלפי לקוחות שכבר רכשו את קורא הספרים האלקטרוני. אנו צופים כי האפליקציה החדשה תגדיל את קצב הורדות הכותרים ותרחיב את מעגל המשתמשים".

הוצאות הספרים שחברו למיזם "עברית" ואשר ניתן לרכוש את הספרים שלהם ב"עברית" הן: כתר, עם עובד, הקיבוץ המאוחד, ידיעות ספרים, מטר, גרף, בבל, רימונים, קשת, אחוזת בית, סודות, אסטרולוג, הכורסא, עליית גג, פן, אסטרולוג.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: