אא

צמרת המלונאות נפגשה עם שר התיירות הברזילאי

אלי גונן, נשיא התאחדות המלונות בישראל יחד עם נאור חן, סגן נשיא התאחדות המלונות, שמואל צוראל, מנכ"ל ההתאחדות ועמי אתגר, מנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת, קיבלו הסברים מרתקים על ברזיל ועל מאפייני התיירות שלה מפי פמליה ברזילאית ממלכתית בראשות שר התיירות הברזילאי, לואיז אדוארדו ברטו פילו.

Shutterstock Shutterstock
הישראלים התפלאו לשמוע מהברזילאים כי בשנים האחרונות הגיעו לברזיל מידי שנה כ- 5 מיליון תיירים , היקפי תיירות, שישראל מייחלת להם. אך בזה לא הסתיים הדמיון. הברזילאים דיווחו כי כמו ישראל, גם ברזיל היא מדינה יקרה. משום כך, גורמי התיירות שם, בראשות הרשות הלאומית לשיווק התיירות הברזילאית , קיבלו החלטה להתמקד בתיירות תרבותית, ולא בתיירות נופש וחופים. הברזילאים סיפרו כי המחירים היקרים אצלם מהווים חסם בפני התיירות המסורתית, שנהגה להגיע לברזיל לנופש בעקבות חופיה המרהיבים. כעת הם עושים מאמצים למצב אחרת את ברזיל ולכוון לתיירות עם אמצעים, אשר לא תירתע מהמחירים הגבוהים.

הברזילאים אף סיפרו כי יבקשו במהלך ביקורם בארץ לעניין משקיעים ישראלים בבניית מלונות לקראת משחקי המונדיאל, שיתקיימו בברזיל ב- 2014 והאולימפיאדה בברזיל בשנת 2016, שני אירועי מגה-ספורט, שעשויים לתרום לתיירות לברזיל תרומה עצומה.

מהתאחדות המלונות בישראל נמסר כי בין החודש ינואר – אוגוסט השנה הגיעו לארץ 29.9 אלף תיירים מברזיל . עוד נמסר כי חלק ניכר מאוכלוסיית ברזיל היא דתית: קתולית ואוונגליסטית ולכן ברזיל היא יעד מעניין עבור משווקי התיירות מישראל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: