אא

מסיבת פרידה נרגשת ממנכ"ל ההסתדרות גדי לוטן

חברי מרכז ההסתדרות ניצלו את שהותם במלון הנסיכה באילת, במסגרת אירועי הספורטיאדה, לטובת מסיבת פרידה נרגשת ממנכ"ל ההסתדרות הפורש, גדי לוטן, שעוזב לאחר שנים של עבודה משותפת למשרתו החדשה כמנכ"ל פילת.

Shutterstock Shutterstock
חברי מרכז ההסתדרות החליטו לנצל את שהותם במלון הנסיכה באילת, במסגרת אירועי הסופרטיאדה, לטובת מסיבת פרידה נרגשת ממנכ"ל ההסתדרות הפורש גדי לוטן, שעוזב לאחר שנים של עבודה משותפת למשרתו החדשה כמנכ"ל פילת.
לוטן שהגיע עם רעייתו הופתע מאד וזכה לברכות ודברים נרגשים, מכל מנהלי המחלקות והבכירים, כשרגע מרגש במיוחד נרשם כשמנהל האחזקה הוותיק של ההסתדרות בירך את גדי וסיפר שהוא מלווה אותו כבר מאז 1989, כשהצטרף לראשונה להסתדרות וקיבל את חדר 516 בבניין, כמה שנים מאוחר יותר עזב לטובת התעשייה האווירית ולימים כשחזר שוב נתבקש להכין לו משרד ושוב קיבל את אותו חדר- 516 שכבר רשום על שמו.

המלון הכין מצדו שתי עוגות ענק לטובת המסיבה שנערכה במועדון הלילה, שמעון אמסלם , שנושא בתואר לא רשמי של צוות הבידור, הפליא בביצועיו על הרחבה והרקיד את כל הבנות וגם את אשת יחסי הציבור של המלון בביצועים מרשימים ומיומנויות רחבה שרכש ב"רוקדים עם כוכבים".

בערב השתתפו בין השאר גם איצ'ה מנחם, לשעבר יו"ר ההתאחדות לכדורגל ויורם אורנשטיין, מנכ"ל מרכז הפועל וניר אלון, יו"ר איגוד הספורטאים, שלקח חלק במשחקים השונים עשה בית ספר לכולם.
מהמלון מספרים שאלון שומר ומקפיד על התזונה ושעות השינה של כל החברים, כשהם חדורי מוטיבציה לנצח במשחקים השונים, פנו מיד עם הגעתם למלון אל חדר הכושר, ובטרקלין העסקים הקפידו לטעום רק מהירקות והפירות. אירועי הפתיחה המרשימים של הספורטיאדה, שהתקיימו בערב יום שלישי, כללו גם הופעה של יהודה פוליקר שהעניק הופעה מרגשת, אבל גם כאן לא שכחו החברים את מחויבותם למשחקים ופרשו למיטותיהם בשעה סבירה כדי לצבור כוחות ליום המחרת.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נשארים בארץ - המלצות לטיולים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: