אא

Smartnet תספק שירותי אינטרנט לשני בתי מלון נוספים של רשת מלונות רימונים

רשת מלונות רימונים צרפה שני בתי מלון: רימונים ירושלים ומלון רימונים סנטרל פארק ל-Smartnet, ספקית האינטרנט האלחוטי, לספק שירותי אינטרנט אלחוטי וחדרי אינטרנט למלונות אלו.

Shutterstock Shutterstock
שיתוף הפעולה בין Smartnet לרשת מלונות רימונים החל בהצלחה בתחילת 2009, עם רישות מלון רימונים מרינה קלאב אילת וכעת החליטה הרשת להרחיבו למלונות החדשים של הרשת. במלונות החדשים ירושתו 457 חדרים ויוקמו חדרי אינטרנט חדישים לשירות אורחי המלון.

ערן קויאטק, סמנכ"ל הכספים של רשת מלונות רימונים: "אנו נמצאים בעיצומו של תהליך בו אנו מרשתים באופן מלא את כלל מלונות הרשת. בעוד שבעבר עיקר המשתמשים בשרותי האינטרנט במלונות היו אנשי עסקים, הרי שכיום, במקביל להתפתחות הגדולה בתחום ולמגוון האפשרויות והפעולות אותן ניתן לבצע באמצעות האינטרנט, הדרישה לשרות הינה מצד כלל הלקוחות, ושירות זה הפך לחלק אינטגראלי מהשירותים אותם מצפה האורח לקבל במלון. את רישות שני המלונות החדשים בחרנו לעשות באמצעות חברתSmartnet , שהיא אחד מהשותפים שלנו בתהליך זה בשל המוניטין והניסיון הרב שלה באספקת פתרונות ייעודיים לשוק המלונאות בישראל".

בעז ארבל, מנכ"ל Smartnet: "אנו שמחים כי לאחר שיתוף הפעולה המוצלח במלון מרינה קלאב אילת, החליטה רשת רימונים להרחיב את השירות הניתן ע"י Smartnet לשני בתי המלון החדשים של הרשת. אני מאמין כי הטכנולוגיה המתקדמת, המקצועיות ותפיסת השירות שלנו ששמה את האורח במרכז, הובילו להחלטה זו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: