אא

האם דני סעדון יחליף את אלי כהן?

כפי שמתפרסם בעיתון 'פספורט', היום ה-20.10, מנהל סניף ישראל הוא אחד המועמדים להחליף את סמנכ"ל המסחר וקשרים תעופתיים של אל על, שהתפטר השבוע. בכירים באל על סבורים כי מינויו של סעדון לתפקיד הוא המהלך הנכון והמתבקש.

Shutterstock Shutterstock
הודעת ההתפטרות של אלי כהן, סמנכ"ל המסחר וקשרים תעופתיים בחברת אל על, בתחילת השבוע לא הפתיעה רבים בחברה. בין כהן, ששימש בתפקיד בשנתיים האחרונות, והמנכ"ל החדש, אליעזר שקדי, היו מספר מתיחויות. כך מעידים בכירים בחברה. באל על העריכו, שכהן יבקש לעזוב את התפקיד כבר לפני מספר חודשים.
כהן היה זה שדחף באל על את המיזמים של הטיסות לאילת, המכירה הישירה וחזון ברית התעופה החדשה. הוא נחשב לפושר לא קטן, והכניס לאל על את כל נושא השיווק האגרסיבי. הוא היה שותף פעיל להשקת קו הטיסות לסאו פאולו בברזיל ומבצעי שיווק רבים, שהסעירו את כל השוק.
כהן אמר בהמשך להודעה על סיום תפקידו: "בתום שנתיים מאתגרות אני יכול לומר בלב שלם, שהחברה, הן תחת המנכ"ל הקודם, חיים רומנו, והן תחת המנכ"ל הנוכחי, אליעזר שקדי, ויו"ר הדירקטוריון עמיקם כהן, נמצאת בכיוון הנכון של צמיחה, כחברה בין לאומית יציבה ומרכזית בשוק התעופה העולמי".
כהן המשיך ואמר: "בשנות עבודתי בחברה נוכחתי לראות את מידת המחויבות של בעלי השליטה לאל על, כחברה הלאומית של ישראל, בפועל, ולא רק כסיסמא. אני עוזב את החברה באהבה רבה ובסיפוק גדול, ובעיקר לאור העובדה, שאל על יכלה למשבר התעופה העולמי ואף הצליחה להתייצב, בעוד חברות אחרות כשלו בהשגת יעדים אלה".
מנכ"ל אל על, אליעזר שקדי, הודה בחום לאלי כהן על תרומתו הרבה לאל על במהלך השנתיים האחרונות, המורכבות מאד, ואיחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו והוסיף, שאין לו ספק שכך יהיה.
בימים האחרונים עלתה האפשרות כי דני סעדון, מנהל סניף ישראל, המוערך מאד בקרב גורמים רבים בחברה ומי שהביא למספר שינויים בחברה, אותם שקדי קיבל, יהיה זה שיחליף את כהן.
בכירים באל על סבורים כי זה המהלך הנכון והמתבקש, אך השאלה היא, האם סעדון ירצה בתפקיד, ומעבר לכך, מי ימלא את החלל, שיווצר בסניף ישראל עם עזיבתו, כאשר לסניף ישראל יש השפעה על מכירות של 60% מהחברה. ואולי ייתכן כי 'יתפרו' בחברה לדני סעדון תפקיד משודרג.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: