אא

דוד פתאל: הסוויטה בהרודס ת"א תהיה הכי מפוארת בישראל

הבעלים של רשת פתאל מתחייב לבנות סוויטה ברמה, שעוד לא נראתה בארץ, עם חדר כושר צמוד. ההשקעה בהרודס ירושלים - 30% במימון עצמי והשאר בהלוואות. הופעה ראשונה לרפי שדה בפתאל.

Shutterstock Shutterstock
במסגרת הפיכת מלון לאונרדו פלאזה בת"א למלון הרודס ת"א התחייב הבעלים דוד פתאל, כי במלון תוקם הסוויטה המפוארת ביותר במלונות ת"א.
במלון, שיעבור שיפוץ בהשקעה של כ-60 מיליון ש"ח ויעוצב ע"י האדריכל יואב איגרא, ששותף עם פתאל בבעלות על הרודס אילת, תוקם סוויטה בגודל של כ-180 מ"ר, אשר יהיו בה, בין השאר, חדר כושר, סאונה וכל תפנוקים הכי יוקרתיים ומשוכללים.
דוד פתאל אמר בקשר לכך: "אני שומע מאנשים שאומרים לי, שאם תהיה סוויטה מפוארת בת"א, הם מוכנים לשלם אפילו 10,000 דולר ללילה. אז הנה אני מקים להם סוויטה כזו".
סגירת המלון בת"א למשך שלושה חודשים תסב לפתאל נזק של מיליוני שקלים. כיום יש חודשים שהמלון, בניהולו המוצלח של שרון אלון, מרוויח כ-4 מיליון שקלים לחודש לאחר הוצאות.
במלון הרודס, שייבנה בירושלים ויעלה כ-90 מיליון דולר, המימון יתחלק: 30% מקורות מימון עצמאיים של פתאל ו-70% הנותרים יילקחו בהלוואה בנקאית.
אגב, במסיבת עיתונאים שקיימו היום בפתאל, זו הייתה הופעה ראשונה של רפי שדה כמנכ"ל הרשת, ונראה שבינו ובין דוד פתאל יש הרמוניה ושיתוף פעולה מצוין. שדה גם נראה נינוח בתפקידו החדש.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: