אא

אתר בית חדש בשפה העברית לרשת קלאב מד

סבין סיטרוק, מנהלת שיווק קלאב מד: "אנחנו גאים להשיק את האתר שלנו בשפה העברית, שבפיתוחו השקענו רבות ואין דומים לו בארץ מבחינת היקף ההשקעה והמידע שבו."

Shutterstock Shutterstock

רשת  Club Med השיקה אתר אינטרנט חדש בשפה העברית  www.clubmed.co.il .
האתר החדש מהווה פורטל  לתיירות המאפשר הזמנה ישירה של חופשה, מציג מידע מקיף על כל אחד מ-80 מועדוני קלאב מד ברחבי העולם ועל סגנונות החופשה השונים, עפ"י קלאב מד, מידע עדכני על חבילות נופש, הטבות למקדימים להזמין חופשה, מבצעים מיוחדים לרגע האחרון ועוד.
סבין סיטרוק, מנהלת שיווק קלאב מד: "אנחנו גאים להשיק את האתר שלנו בשפה העברית, שבפיתוחו השקענו רבות ואין דומים לו בארץ מבחינת היקף ההשקעה והמידע שבו. האתר החדש של קלאב מד משתמש בכל אמצעי המולטימדיה כדי ליצור כלי ידידותי, יעיל ומהיר למשמש. סרטוני וידאו, תצלומים, סיורים וירטואליים, חיפושים לפי קריטריונים רבים – קלאב מד משתמש בכל הפונקציות של הרשת כדי להביא לגולשים חזות מושכת, ברורה ופשוטה של כל מלוא ההיצע של קלאב מד. האתר החדש הוא הבית לכל עולמות האושר, בית לחופשה יוקרתית באווירה מעודנת וידידותית, על 80 המועדונים מסביב לעולם ועל מגוון הסגנונות לחופשה אולטימטיבית. הוא מציג את הקונספט של רשת קלאב מד החוגגת השנה 60 שנה, ומהווה כלי נוסף לחיזוק המותג בארץ ". 
האתר מאפשר  גישה ללא הגבלה למכלול ההיצע של קלאב מד ויש בו מנוע חיפוש באמצעותו ניתן לבדוק באופן מיידי מחירים וזמינות מקומות לפי תאריכי יציאה. 
כמו כן , באתר חיפוש לפי קריטריונים רבים בבת-אחת, מועשר וארגונומי, המאפשר למשתמשים להשוות בין המועדונים והמחירים, לבחור את היעדים על פי מבחר הפעילויות שבהם, ולהדגיש את הייחוד שבכל מועדון. 
מידע המפולח לפי הפרופיל של כל לקוח: לפי הרמה בענפי ספורט, לפי שכבת גיל לגבי הילדים.   
גישה מיידית לדרגות הנוחות השונות של החדרים, למסגרות לילדים, למסעדות, ענפי הספורט והפעילויות המצויות במקום...
אנימציה אינטראקטיבית כדי שכל אחד יוכל לבחור את המועדון לפי רצונותיו וכן הטבות ומחירים לעונת החורף 2011. 
אתר האינטרנט החדש הופק בשיתוף עםחברת  FullSIX הצרפתית ,והוא כבר הושק ברוב המדינות [צרפת, ארה"ב, בלגיה, שוויץ, קנדה, בריטניה, איטליה, הולנד, גרמניה ועוד.


 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: