אא

מתכונת מפגשים ייחודית של מנהלי משרדי הנסיעות עם מנכ"ל אל על, דני סעדון

מנכ"ל יוטרוול , בני מילרד: " אנו מאמינים שהידברות עם אל-על , שהיא הספק המרכזי של סוכני הנסיעות, היא דבר חיוני. חשוב שיתקיים דיאלוג פתוח בינינו ואני מודה לדני סעדון , שטרח להגיע ולדבר בפני קבוצה קטנה ואינטימית של מנהלי משרדים ".

Shutterstock Shutterstock
רשת משרדי הנסיעות יוטרוול, ביחד עם הנהלת אל-על ישראל, יזמו בחודשים האחרונים מתכונת מפגשים ייחודית למנהלי משרדי הנסיעות.
במסגרת זו נפגשו בכל פעם כ- 15 מנהלי משרדים למפגש בלתי פורמאלי עם סמנכ"ל ומנהל סניף אל-על ישראל, דני סעדון וצוות משרדו בראשות איה מגן. תוך כדי ארוחת בוקר, כשהם מכונסים בבית קפה, שוחחו מנהלי המשרדים עם סעדון, שטחו בפניו בעיות, העלו רעיונות וניהלו דיון פתוח בכל הנוגע לקשרים שבין אל-על למשרדי הנסיעות .

הקונספט הייחודי הזה זכה להצלחה רבה ומנכ"ל יוטרוול, בני מילרד, דיווח כי היענות מנהלי המשרדים הייתה מצוינת. עוד אמר מילרד כי: " אנו מאמינים שהידברות עם אל-על, שהיא הספק המרכזי של סוכני הנסיעות, היא דבר חיוני. חשוב שיתקיים דיאלוג פתוח בינינו ואני מודה לדני סעדון, שטרח להגיע בכל פעם ולדבר בפני קבוצה קטנה ואינטימית של מנהלי משרדים ".

סך הכול התקיימו בחודשיים האחרונים 3 מפגשים במתכונת 'קפה אל-על' עם המנהלים ביוטרוול, שניים באזור המרכז והשלישי בירושלים. מחוות דעת של המשתתפים באירועים אלו, עולה כי נדונו סוגיות רבות שבין אל על לסוכנים כגון: רעיון עמלת האפס, בעיות שוטפות, תכנונים עתידיים, מרכז ההזמנות של אל על ונושאים אחרים. מנהלי המשרדים ציינו כי סעדון היה כנה, ישיר וענייני בדבריו וכי הוא ענה על השאלות שנשאל ברוח מקצועית.
ביוטרוול מתכננים כעת הפוגה קלה במפגשים אלו וחידושם בעוד מספר חודשים .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: