אא

רשת מלונות אפריקה ישראל מטמיעה מערכת ממוחשבת להערכת ביצועים

המערכת מתעדת את נתוני ביצועי העובדים ומאפשרת מעקב אחר העמידה ביעדים הרשתיים. כמו כן נודע כי השבוע זכו מלונות הרשת, קראון פלזה סיטי סנטר תל אביב וקראון פלזה חיפה, בתעודות הצטיינות מטעם Trip Advisor בקטגוריית העסקים.

Shutterstock Shutterstock
רשת מלונות אפריקה ישראל, אשר מנהלת 16 בתי מלון בארץ ובעולם ומעסיקה כ- 1,500 עובדים בישראל, וכ-900 עובדים בחו'ל, הטמיעה מערכת ממוחשבת להערכת ביצועי העובדים. המערכת מתעדת את הנתונים, אשר מתקבלים על ידי העובדים והמנהלים, בהתאם לקריטריונים מוגדרים ומאפשרת מעקב אחר העמידה ביעדים הרשתיים.

מנהלת אגף משאבי אנוש ברשת המלונות, רונית קרול, מסבירה כי 'תיעוד כל הנתונים במערכת ממוחשבת אחידה מאפשרת לנו יצירת תשתית לתהליכים רוחביים לניהול המשאב האנושי ובנייה מושכלת של מסלולי הכשרה, תגמול, ניוד וקידום בחברה. כמו כן, ניתוח הנתונים מאפשר לבחון ולטפל בהיבטים נוספים, כגון: קבלת תמונה רחבה על תפקוד היחידה והארגון, וצמצום פערים, אם ישנם, בין עובדים למנהלים בכל הקשור לדרישות התפקיד וביצועו'.

רונית קרול מוסיפה ואומרת כי 'ההחלטה על הטמעת המערכת נובעת בראש ובראשונה מהעובדה כי אנו מאמינים שהערכת ביצועים תקופתית הינה מרכיב חיוני בפיתוח המשאב האנושי של החברה ובמכוונות העובדים ומנהלים בחזון, האסטרטגיה והיעדים העסקיים של הרשת'.

בנוסף, מלונות קראון פלזה סיטי סנטר בעזריאלי וקראון פלזה חיפה זכו השבוע בתעודות הצטיינות של אתר התיירות Trip Advisor בקטגוריית העסקים. תעודות ההצטיינות הוענקו למלונות, לאחר שעמדו בקריטריונים של האתר וזכו בתגובות נלהבות מצד האורחים.

מלון העסקים 'קראון פלזה סיטי סנטר', הממוקם במגדלי עזריאלי, כולל 273 חדרים, בהם חדרי סטודיו וסוויטות מפוארות. המלון מעמיד לרשות אנשי העסקים את מערכת המדיה סנטר, אשר מאפשרת לעשות שימוש במחשב ובאינטרנט על גבי מסכי ה-LCD הגדולים שבחדרי האירוח ובחדרי העסקים והישיבות.

מלון הבוטיק 'קראון פלזה' חיפה שוכן על מורדות הכרמל ומשקיף על מפרץ חיפה. המלון בן 100 החדרים מבטיח חווית אירוח אינטימית באווירה אירופאית ושירות בסטנדרטים בינלאומיים.

מנכ'ל מלונות אפריקה ישראל, יעקב סודרי, בירך את המנכ'לים ואת צוותי המלונות וציין כי: 'הזכייה הינה עדות למצוינות, למסירות, ליעילות ולאדיבות של כל אחד ואחת מהעובדים המקצועיים במלונות ותעודות ההצטיינות היוקרתיות מעידים על כך'.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: