משרד התיירות יוצא בקמפיין פרסומי רחב בפולין בעלות שני מיליון שקלים
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "הגברת פעילות השיווק בפולין, בה קיים פוטנציאל רב לתיירות דתית וכללית לישראל, נעשה כחלק מתוכנית העבודה של המשרד לשנתיים הקרובות".
Shutterstock
משרד התיירות יוצא לראשונה, בקמפיין פרסומי רחב בפולין, בעלות שני מיליון שקלים, תחת הסיסמא "חופשה בארץ המובטחת". במסגרת הקמפיין ייחשף מוצר התיירות של ישראל, בפני קהל היעד המרכזי לתיירות מפולין לישראל, תיירות צליינית, לצד פנייה לקהלים חדשים הצורכים, מעבר לביקור בסימן דתי, גם נופש, תרבות ופנאי.
במסגרת הקמפיין ייחשף מוצר התיירות של ישראל, בפני קהל היעד המרכזי לתיירות מפולין לישראל, תיירות צליינית, לצד פנייה לקהלים חדשים הצורכים, מעבר לביקור בסימן דתי, גם נופש, תרבות ופנאי. שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "הגברת פעילות השיווק בפולין, בה קיים פוטנציאל רב לתיירות דתית וכללית לישראל, נעשה כחלק מתוכנית העבודה של המשרד לשנתיים הקרובות".
בשנת 2008, לאחר פעולות שיווק, יחסי ציבור והסברה אינטנסיביות של משרד התיירות בפולין, נרשם שיא בתיירות לישראל, עם הגעתם של 155,000 תיירים, אשר הציבו את פולין כמדינת המקור החמישית בגודלה בתיירות הנכנסת לישראל. המשבר הכלכלי העולמי, אשר פגע קשות בכלכלה הפולנית בכלל, בתחום התיירות בפרט, הביא לירידה משמעות בתיירות לישראל בשנת 2009.
השנה, עם התאוששות פולין מהמשבר הכלכלי, משרד התיירות יתגבר את פעילות השיווק והיח"צ במדינה, שהחזירו את פולין למפת התיירות הנכנסת לישראל. מתחילת השנה ועד לסוף חודש ספטמבר, הגיעו לישראל למעלה מ-100,000 תיירים, גידול של 38% , לעומת התקופה המקבילה בשנת 2009. מספר זה עדין נמוך ב-16%, לעומת התקופה במקבילה בשנת 2008.
עתה כאמור, יוצא משרד התיירות בקמפיין פרסומי ראשון. הקמפיין, אשר מתחיל בימים אלו ויימשך עד לסוף חודש פברואר, ימוקד בערים וורשה, לודג', קטוביצה, קרקוב ובסביבתן, בהן קיים ביקוש גדול ופוטנציאל רב לביקור בישראל.
הקמפיין יעודד תיירות לירושלים, תל-אביב, ים המלח ואילת ויפורסם בעיתונות, רדיו, שלטי חוצות ואתרי האינטרנט, זאת בשיתוף לשכת הפרסום הממשלתית של ישראל וחברת פרסום פולנית.
במקביל, וכפעולה משלימה, יצר משרד התיירות דף נחיתה באתר משרד התיירות, בו ייחשף התייר הפולני, המתכנן ביקור בישראל, למידע רב שיסייע לו בתכנון הביקור. בעוד כחודשיים, יעלה משרד התיירות אתר אינטרנט חדש בשפה הפולנית, אשר יצטרף ל-17 אתרי משרד התיירות בשפות שונות.
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "הגברת פעילות השיווק בפולין, בה קיים פוטנציאל רב לתיירות דתית וכללית לישראל, נעשה כחלק מתוכנית העבודה של המשרד לשנתיים הקרובות. הפעילות השיווקית בפולין, כשוק חדש לתיירות נכנסת, הביאה בשנתיים האחרונות לגידול בתיירות ממדינה זו, ובשנים הקרובות נפעל להופכה לאחת ממדינות המקור החשובות לישראל".
במהלך חודש נובמבר יקיים משרד התיירות, בשיתוף סיטונאים מקומיים וחברות תעופה, סדנאות עבודה לסוכני נסיעות ב- 6 ערים מרכזיות בפולין , במהלכן ייחשפו הסוכנים למוצר התיירות של ישראל על גווניו השונים, אפשרויות הביקור, בהן ביקור תיירותי ועסקי.
במסגרת הקמפיין ייחשף מוצר התיירות של ישראל, בפני קהל היעד המרכזי לתיירות מפולין לישראל, תיירות צליינית, לצד פנייה לקהלים חדשים הצורכים, מעבר לביקור בסימן דתי, גם נופש, תרבות ופנאי. שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "הגברת פעילות השיווק בפולין, בה קיים פוטנציאל רב לתיירות דתית וכללית לישראל, נעשה כחלק מתוכנית העבודה של המשרד לשנתיים הקרובות".
בשנת 2008, לאחר פעולות שיווק, יחסי ציבור והסברה אינטנסיביות של משרד התיירות בפולין, נרשם שיא בתיירות לישראל, עם הגעתם של 155,000 תיירים, אשר הציבו את פולין כמדינת המקור החמישית בגודלה בתיירות הנכנסת לישראל. המשבר הכלכלי העולמי, אשר פגע קשות בכלכלה הפולנית בכלל, בתחום התיירות בפרט, הביא לירידה משמעות בתיירות לישראל בשנת 2009.
השנה, עם התאוששות פולין מהמשבר הכלכלי, משרד התיירות יתגבר את פעילות השיווק והיח"צ במדינה, שהחזירו את פולין למפת התיירות הנכנסת לישראל. מתחילת השנה ועד לסוף חודש ספטמבר, הגיעו לישראל למעלה מ-100,000 תיירים, גידול של 38% , לעומת התקופה המקבילה בשנת 2009. מספר זה עדין נמוך ב-16%, לעומת התקופה במקבילה בשנת 2008.
עתה כאמור, יוצא משרד התיירות בקמפיין פרסומי ראשון. הקמפיין, אשר מתחיל בימים אלו ויימשך עד לסוף חודש פברואר, ימוקד בערים וורשה, לודג', קטוביצה, קרקוב ובסביבתן, בהן קיים ביקוש גדול ופוטנציאל רב לביקור בישראל.
הקמפיין יעודד תיירות לירושלים, תל-אביב, ים המלח ואילת ויפורסם בעיתונות, רדיו, שלטי חוצות ואתרי האינטרנט, זאת בשיתוף לשכת הפרסום הממשלתית של ישראל וחברת פרסום פולנית.
במקביל, וכפעולה משלימה, יצר משרד התיירות דף נחיתה באתר משרד התיירות, בו ייחשף התייר הפולני, המתכנן ביקור בישראל, למידע רב שיסייע לו בתכנון הביקור. בעוד כחודשיים, יעלה משרד התיירות אתר אינטרנט חדש בשפה הפולנית, אשר יצטרף ל-17 אתרי משרד התיירות בשפות שונות.
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "הגברת פעילות השיווק בפולין, בה קיים פוטנציאל רב לתיירות דתית וכללית לישראל, נעשה כחלק מתוכנית העבודה של המשרד לשנתיים הקרובות. הפעילות השיווקית בפולין, כשוק חדש לתיירות נכנסת, הביאה בשנתיים האחרונות לגידול בתיירות ממדינה זו, ובשנים הקרובות נפעל להופכה לאחת ממדינות המקור החשובות לישראל".
במהלך חודש נובמבר יקיים משרד התיירות, בשיתוף סיטונאים מקומיים וחברות תעופה, סדנאות עבודה לסוכני נסיעות ב- 6 ערים מרכזיות בפולין , במהלכן ייחשפו הסוכנים למוצר התיירות של ישראל על גווניו השונים, אפשרויות הביקור, בהן ביקור תיירותי ועסקי.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}