אא

תאגיד התחבורה וההיסעים הספרדי AVANZA חתם על הסכם שותפות עם "מאיה תור" וחברת "מוני סיטון"

שלושת החברות תתמודדנה ביחד במכרז המקדים של הממשלה לתחבורה ציבורית. נשיא החברה חסוס לופז טורלבה: "AVANZA התרשמה מאיכותו של המכרז והיקפו ומצאה את השותפים מאיה וסיטון, ראויים ביותר לדרך המשותפת".

Shutterstock Shutterstock
חברות ההסעות הפרטיות "מאיה תור" ו"מוני סיטון" העוסקות בהסעות ובתיירות הודיעו על חתימת הסכם שותפות עם תאגיד ההיסעים והתחבורה המוביל AVANZA מספרד, לצורך ההתמודדות במכרז המקדים של משרד התחבורה לתחבורה ציבורית.

במכרז המקדים שננעל בשבוע שעבר, רשאים להשתתף גופים ישראליים הפועלים בתחום התחבורה הציבורית, גופי הסעות שהם גם בעלי הון ומשתתפים זרים.

תאגיד AVANZA שבבעלות בנק אנגלי, מעסיק כ- 5000 עובדים, מונה צי של כ- 1800 כלי רכב ובעל ניסיון רב שנים. מחזור הפעילות השנתית שלה עולה על 350 מיליון יורו בשנת 2009, המשקפים צבר של יותר מ- 145 מיליון קילומטר ו- 243 מיליון נוסעים. החברה הינה השנייה בגודלה בספרד, והיא הגדולה במדריד בתחום התחבורה הציבורית. התאגיד פועל כיום במדינות ספרד, פורטוגל ואנגליה ועושה את צעדיו הראשונים בישראל באמצעות שיתוף הפעולה עם החברות "מאיה תור" ו"מוני סיטון".

נשיא החברה חסוס לופז טורלבה מסביר: " AVANZA התרשמה מאיכותו של המכרז והיקפו ומצאה את השותפים מאיה וסיטון, ראויים ביותר לדרך המשותפת. החברה שמה לה למטרה להתפתח לשווקים מתפתחים, כמו ישראל שבה התשתיות נהנות מתנופת פיתוח, והתחבורה הציבורית ניצבת בעיצומה של רפורמה לקראת צמיחה. עשינו כל שביכולתנו להפגין חזקות במכרז זה ואנו מקווים שתוצאות המכרז, יניבו שנים רבות של עשייה משותפת בישראל" .

מנכ"ל מאיה תור ניסים סרוסי, אמר: "הצטרפותה של AVANZA מאפשרת לנו כשחקן חדש בשוק התחבורה הציבורית, לעמוד איתן בתנאי המכרז המקדים שנחשב ליוקרתי, במיוחד לאור העובדה שמדובר במאות אוטובוסים בטווח הרחוק, ובהשקעות של עשרות מיליוני דולרים".
עוד הוסיף ואמר:" זוהי עוד הבעת אמון של חברה זרה בישראל בכלל ובתשתיותיה בפרט. אנו בטוחים שבשלב הנוכחי, השילוב של AVANZA עם מאיה תור וחברת מוני סיטון, מהווה הצעה מצוינת, שונה ונכונה עבור ממשלת ישראל".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: