אא

התאחדות סוכני הנסיעות פנתה ליו"ר ההסתדרות בבקשה שלא להשבית את נתב"ג

יוסי פתאל, מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות, במכתב לעופר עיני: "אנו מפצירים בך לפעול במלוא הנחרצות והדחיפות שלא לסגור את שדה התעופה, להכריז עליו כעל שירות חיוני שאין להשביתו, ולהבטיח ששעריה ושמיה של מדינת ישראל יישארו פתוחים".

Shutterstock Shutterstock

יוסי פתאל פנה במכתב לעופר עיני ובו קריאה שלא להשבית את נמל התעופה.

במכתב כותב פתאל בין היתר: "אני פונה אליך בשמן של מעל ל- 500 סוכנויות נסיעות החברות בהתאחדות וכ-4,000 עובדיהן, בקריאה דחופה שלא להשבית את נמל התעופה בן גוריון במסגרת השביתה הכללית הצפוייה השבוע.

השבתת נתב"ג מעמידה את מדינת ישראל בשורה אחת עם מדינות בלתי יציבות, שלא ניתן לסמוך עליהן, היא מסבה פגיעה כלכלית קשה במגזרים רבים במשק, ובמיוחד בתעשיית התיירות, שגורלה קשור קשר הדוק בתפקודו של נתב"ג, שכל שיבוש בשירותים הניתנים בו פוגע באופן מיידי בתדמיתה של ישראל כיעד תיירותי מוסדר. מעבר לכך, השביתה בנתב"ג פוגעת בזכות היסוד לתנועה חופשית של כל אזרח בישראל".

פתאל הוסיף במכתבו: "אנו מפצירים בך לפעול במלוא הנחרצות והדחיפות שלא לסגור את שדה התעופה, להכריז עליו כעל שירות חיוני שאין להשביתו, ולהבטיח ששעריה ושמיה של מדינת ישראל יישארו פתוחים. רק כך ניתן יהיה להבטיח את עתידה של מדינת ישראל ושל תעשיית התיירות שלה, ולשמור על תדמיתה כמדינה יציבה, אחראית ומעודדת תיירות. אנו מקווים כי תראה לנכון להיענות לבקשה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: