אא

מתרגלים חירום בנתב"ג

מד"א ישתתף בתרגיל החירום התעופתי 'יסעור', שייערך בנתב"ג. כ-100 אמבולנסים ו-300 חובשים ופרמדיקים ישתתפו בתרגיל, שידמה תרחיש של התרסקות מטוס במטרה לבחון את הפעילות בנהלי חירום של כל הגורמים המשתתפים.

Shutterstock Shutterstock
הבוקר , ייערך בנמל התעופה בן גוריון תרגיל החירום התעופתי 'יסעור', שידמה תאונת מטוס בשדה התעופה ותרחישי פתע של נפילת שברי המטוס בשטחים עירוניים צפופים הסמוכים לנתב"ג. בתרגיל ישתתפו כ-100 אמבולנסים ו-300 חובשים ופרמדיקים ממד"א, רשות שדות התעופה, משטרת ישראל, צה"ל, כב"א וגורמים נוספים אשר יתרגלו פעילות ושיתוף פעולה מלא, במסגרת נהלי חירום לתרחיש זה.

התרגיל יפתח בשעה 10:00 בבוקר בנתב"ג. בשעה זו יקבלו הכוחות הפועלים בשטח הודעה על מצב חירום באחד המטוסים העומד לנחות על הקרקע, ולאחר מכן ידמו הכוחות בשטח את התרסקות המטוס על המסלול. מגן דוד אדום ייערך בהתאם למספר הנפגעים ולפינויים בהקדם האפשרי.

רמ"ג אלי בין, מנכ"ל מד"א: "תרגיל זה יבחן בראש ובראשונה את שיתוף הפעולה בין כל גורמי ההצלה והפיקוח בזמן אמת, וכן את יכולת מד"א לטפל בזמן קצר בנפגעים רבים מאוד. מפקדי הכוחות של מד"א ידרשו למצוא פתרונות לתרחישי קיצון של תאונות אוויריות העשויות להתרחש במרחב שדה התעופה ובזירות נוספות בערים הסמוכות, כתוצאה מנפילת שברי המטוס".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: