אא

WD משיקה תקן USB חדש וקו מוצרים של כוננים קשיחים

דייל פיסטילי, סגן נשיא לענייני שיווק ב-WD: "ברוב הבתים יש כבר עתה אלפי קבצים של תמונות ומוסיקה, מה שמגביר את הצורך באחסון בבית". הקו החדש מכיל טכנולוגיית חיבור חדישה, משלש את מהירות ההעברה ונותן ניצול נפח גדול הקיים בכוננים הקשיחים החיצוניים.

Shutterstock Shutterstock

חברת ווסטרן דיגיטל , משיקה שלושה כוננים קשיחים חדשים :
My Passport® Essential™
My Passport® Essential™ SE
My Book® Essential

My Book Essential מתאפיין בקיבולת של 3 TB, בנוסף לקיבולות של 1 ו-2 TB.
כוננים אלה, המצוידים בתוכנת הגיבוי הויזואלית WD SmartWare™ לגיבוי רציף ואוטומטי, מספקים למשתמשים את המקום הנוסף לו הם זקוקים כדי לשמור או לגבות את כל הזכרונות הדיגיטליים שלהם, כמו תמונות וקטעי וידיאו ברזולוציה גבוהה, יחד עם מוסיקה וקבצים חשובים, הכל במקום אחד.

הכוננים מנצלים לא רק את טכנולוגיית USB 3.0 המהירה, אלא גם תואמים באופן מלא את החיבורים של USB 2.0 לאותם משתמשים שעדיין לא שדרגו את המחשבים שלהם ל-USB 3.0. כשהם מחוברים ל-USB 3.0, יכולים הלקוחות להעביר נתונים במהירויות המגיעות עד ל-5 Gb/s. בקצב זה, סרט וידיאו HD של שעתיים יועבר בתוך 3 דקות בלבד. אותו סרט וידיאו של שעתיים ייקח בערך 13 דקות להעברה בחיבור USB 2.0.

My Passport Essential, שנותר עדיין הכונן הנייד הקטן ביותר של WD, קיים בתכולה של 500 GB ומגיע בחמישה צבעים – שחור, כסף, אדום, כחול ולבן.
הכוננים הקשיחים הניידים ממשפחת My Passport Essential SE, מגיעים בתכולות של 750 GB ו- 1TB ובצבעים עדכניים כמו שחור, כסף, כחול מתכתי ואדום מתכתי.
הכוננים הקשיחים הניידים, בגודל של כיס, מופעלים ישירות באמצעות כבל USB; אין צורך באספקת כוח נפרדת.
מחיר מומלץ לצרכן: 799 ש"ח.

My Book Essential הינו כונן הקשיח המתאפיין בקיבולת אחסון גבוהה, הנעה החל מ-1 TB עד ל-3 TB מאסיביים. הכונן תואם ממשק של USB 2.0 והן חיבור של USB 3.0 ומשתמש בתוכנת הגיבוי הויזואלית WD SmartWare.
מחיר מומלץ לצרכן: 499 ש"ח .

"כאשר יותר ויותר מכשירים כגון iPod touch® ו- iPhone®4וטלפונים סלולאריים חכמים אחרים מוסיפים מצלמות לצילום וידיאו, הופך הוידיאו הדיגיטלי לנפוץ ביותר. ברוב הבתים יש כבר עתה אלפי קבצים של תמונות ומוסיקה, מה שמגביר את הצורך באחסון בבית. האפשרות לנפח נוסף לשמירת קבצים אלה ולהעברתם במהירות הופכת לבעיה גדולה אצל צרכנים רבים בכל רחבי העולם", אומר דייל פיסטילי, סגן נשיא לענייני שיווק בקבוצת מוצרי המותג WD.

"הקו החדש של הכוננים הקשיחים החיצוניים מבית WD, My Book ו- My Passport, מכיל את טכנולוגיית חיבור חדישה, USB 3.0, אשר משלשת ויותר את מהירות ההעברה של קובצי מדיה, אולם פועלת עדיין עם חיבורי USB 2.0 הקיימים היום. בנוסף, הצרכנים יכולים לנצל נפח גדול ביותר הקיים בכוננים קשיחים חיצוניים, בעזרת הכונן החדש My Book בנפח של 3 TB".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: