אא

ההתאחדות מבקשת את התערבות רשות התעופה האזרחית לגבי חברת MIDDLE EAST AIRLINES LTD

זאת בעקבות הודעת החברה לסוכני הנסיעות, על כך שהיא נקלעה לקשיים וטיסותיה לוילנא מבוטלות.

Shutterstock Shutterstock

התאחדות סוכני הנסיעות פנתה לרשות התעופה האזרחית בבקשה להתערב לגבי חברת התעופה
MIDDLE EAST AIRLINES LTD. יוסי פתאל, מנכ"ל ההתאחדות, כותב לרשות התעופה האזרחית: "בימים אלו הודיעה חברת Middle East Airlines LTD לסוכני נסיעות על כך שהחברה נקלעה לקשיים וכי טיסותיה לוילנא וממנה מבוטלים. עוד הודיעה החברה כי אין בכוונתה להציע חלופה לנוסעים אשר רכשו את כרטיסיה , כפי שאין בכוונתה להחזיר להם את כספם.


במצב דברים זה, נדרשת מעורבות מיידית של הרשות לתעופה אזרחית כמו גם העמדת סיוע לנוסעים המצויים במצוקה שכן, שלא ברצונם הם מצאו עצמם עם כרטיסי טיסה שאינם אלא ניירות חסרי ערך. למיטב ידיעתנו, חברת Middle East Airlines LTD משמשת כנציגה המקומית של חברת שכר המפעילה טיסות ללטביה".


פתאל מציין במכתבו, כי: "ידוע לנו כי על פי חוק מחויבת כל חברת שכר, כתנאי לקבל היתר לטוס לישראל וממנו, להעמיד ערבויות לטובת הנוסעים למקרה של קריסת חברת התעופה. מאחר וזהו בדיוק המקרה, אנו מצפים כי המנהל יפעיל את סמכויותיו וידאג לנוסעי החברה. נבקשך להודיענו כיצד בדעת הרשות לטפל בעניין זה ומהן הנחיותיכם לנוסעים הנפגעים. את תגובתך נפיץ בקרב סוכני הנסיעות על מנת שיוכלו לעדכן את לקוחותיהם המצויים בשלב זה במצב של חוסר אונים ובלבול".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: